شبکه‌های اجتماعی

مدیران ارشد ریگان خودرو بازداشت شدند
اتومبیل فارسی - ریگان کوپا

پرونده ریگان خودرو در مرحله‌ای تازه


پس از بازداشت مدیران ارشد شهر خودرو برای پرونده تعهدات معوق کوپا، بر اساس شنیده‌های تایید شده مدیرعامل و یکی از مدیران ارشد شرکت ریگان خودرو نیز دستگیر شده‌اند.


ریگان خودرو که تولید کننده خودروی کوپا در ایران است، در سال‌های 96 و 97 اقدام به تولید این خودرو در ایران کرده است، با این حال موفق به تحویل خودروهای پیش فروش شده در سال‌های 97، 98 و 99 نشده است. ان خودروها توسط شهر خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو پیش فروش شده است.


پیش از این مدیرعامل ریگان خودرو اعلام کرده بود تعهدات معوق مربوط به سال 97 را می‌پذیرد و خود را ملزم به تحویل خودروهای مشتریان می‌داند، اما در خصوص خودروهای پیش فروش شده در سال‌های 98 و 99 با توجه به تصمیمات جلسه حضوری مورخ 12/12/97 و ابلاغیه ممنوعیت پیش فروش و ثبت نام خودروی کوپا به شهر خودرو، تعهدی را متوجه شرکت ریگان خودرو نمی‌داند.


بحران‌‌های شرکت ریگان خودرو از زمان ترک برجام توسط آمریکا و همچنین ورشکستگی زوتی، شرکت مادر جیانگنان شریک چینی ریگان خودرو آغاز شد.
با این حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که ریگان خودرو قصد داشت در پایان سال 99 بخشی از تعهدات معوق خود را به مشتری‌ها تحویل دهد، اما تا کنون موفق به این امر نشده و کم‌تر از 100 دستگاه خودرو کوپا برای تحویل به مشتری‌ها آماده شده است.


در این شرایط، شهر خودرو در حال آزمایش محصولی از یما است که قصد دارد آن را با نام اس‌کی‌جی اسکیلاس T60 عرضه کند و مرحله تیزینگ تبلیغات آن را نیز آغاز کرده است، اما هنوز معلوم نیست آیا این محصول را به عنوان خودروی جایگزین به مشتری‌های شاکی خود تحویل خواهد داد یا خیر.

 

نظر دهید


در همین زمینه