شبکه‌های اجتماعی

تحویل سری نخست کوپا در شهر خودرو

ریگان خودرو به صورت رسمی وارد بازار شد

شهر خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو، روز پنج شنبه سری نخست خودروهای ریگان کوپا را به مشتری‌ها تحویل داد.
شرکت ریگان خودرو که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان به شمار می‌رود، چندی پیش اقدام به فروش محصولات خود کرد و اکنون سری نخست آن را در زمان مقرر به مشتری‌های خود تحویل داده است. با این نکته مهم این جا است که هنوز خودروهای تحویل داده شده به مشتری‌ها شماره‌گذاری نشده است، اما مدیران شرکت ریگان خودرو از رفع مشکل شماره گذاری این خودرو تا دو هفته آینده خبر می‌دهند.
شهر خودرو قصد دارد سیستمی جدید را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش در ایران راه اندازی کند و محیطی امن را برای مشتری‌ها ایجاد کند. این شرکت به زودی نمایندگی‌های خود در شهرهای دیگر ایران را افتتاح خواهد کرد.
نخستین محصول ریگان خودرو، یک کراس‌اوور متوسط ساخت شرکت جیانگنان چین است که در ایران با نام کوپا عرضه می‌شود. جیانگنان از زیرمجموعه‌های شرکت زوتی چین است. ریگان کوپا در ایران با سه تیپ تجهیزاتی رویال، اکسکلوسیو و فلگ‌شیپ عرضه می‌شود. هر سه تیپ ریگان کوپا از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو ساخت میتسوبیشی استفاده می کند که توان تولید 156 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این نیرو به وسیله یک جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. بیش‌تر خودروهایی که روز پنج شنبه به مشتری‌ها تحویل داده شد از تیپ رویال و اکسکلوسیو است و تا کنون فقط رنگ‌های سفید و مشکی این خودرو تحویل داده شده است. خودروهای ثبت‌نامی با رنگ طلایی و دیگر رنگ‌ها نیز در هفته‌های آینده به مشتری‌ها تحویل داده خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه