شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شهر آفتاب
غروب فعالیت‌های نمایشگاهی در شهر آفتاب به دنبال ضعف مدیریتی

 

شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران آگاه باشند که با توجه به بی‌سلیقگی و غیرقانونی بودن تصمیمات مدیران مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، نمایشگاه خودرو تهران نیز از مجموعه نمایشگاهی شهرداری تهران کوچ خواهد کرد.


به دنبال طرح مجهول و غیرقانونی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران از سوی سه شرکت برگزارکننده و بصورت یک کنسرسیوم، خودروسازان و واردکنندگان در واکنش به این تصمیم، پیشنهاد برگزاری نمایشگاه در جایی غیر از شهر آفتاب را داده‌اند.


خوب است آقایان علیرضا زاکانی شهردار تهران، و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نسبت به این موضوع مهم در شرایطی که کشور و پایتخت نیازمند حضور و بروز معنادار صنعت مهم خودروسازی است واکنش صحیح و مداخلانه جویانه‌ای به منظور اصلاح تصمیمات در شهر آفتاب نشان دهند.


با رها شدن شهر آفتاب طی چند سال اخیر، ابتدا نمایشگاه کتاب و سپس نمایشگاه نفت از این مجموعه نمایشگاهی خارج شدند و حالا نیز شاهد کوچ نمایشگاه خودرو تهران از شهر آفتاب هستیم.


پر بیراه نیست اگر بگوییم که در شرایط کنونی شاهد غروب فعالیت‌های بزرگ نمایشگاهی در شهر آفتاب هستیم و چنانچه هر چه زودتر تصمیمات درست و اصولی از سوی مسئولان امر در این خصوص گرفته نشود باید شاهد گسترش ترافیک‌های آن چنانی به دلیل برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در داخل پایتخت باشیم و این یعنی شکست مدیریت شهری!


امید می‌رود مسئولان شهری تهران هر چه زودتر در زمینه برگزاری مطلوب نمایشگاه خودرو تهران به منظور جلوگیری از هرگونه هدررفت هزینه برای صنعت و ناهماهنگی‌های احتمالی اقدام کنند.


خاطرنشان می‌شود که شش سال قبل و پس از ۱۲ سال شاهد برپایی نمایشگاه خودرو تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بودیم و در این مدت ۴ دوره نمایشگاه با شرایط مطلوب و مورد نظر صنعت و مردم اجرا و برگزار شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه