شبکه‌های اجتماعی

برنامه پژو برای ورود به بازارهای جدید

تلاش PSA برای تسخیر بازار آمریکای شمالی

PSA معتقد است برند پژو برای بازار آمریکای شمال ایده آل است.
برای اولین بار سال 2016 بود که خبرهای از بازگشت پی اس ای به بازار آمریکای شمالی شنیدیم، پس از مدت ها شایعات پیرامون این موضوع کارلوس تاوارس رئیس هیات مدیره این گروه خودروسازی به طور رسمی از بازگشت این گروه به آمریکای شمالی خبر داده است. نتایج مالی این شرکت فرانسوی در سال 2018 و انتشار جزئیاتی از طرح «Push Pass» این شرکت، این امر را تصدیق می کند. این گروه خودروسازی با برند پژو به بازار آمریکایی شمالی برمی گردد.
لری دومینیک مدیرعامل گروه خودروسازی PSA در آمریکای شمالی گفت: «تصمیم ما برای آوردن پژو به بازار آمریکای شمالی نتیجه تحقیقات چند ساله برای انتخاب برندی از زیرمجموعه های PSA است که بتواند نیازهای مشتریان این منطقه را پاسخ دهد.»
وی ادامه داد: «ما در حال دست‌یابی به رویکرد عملی برای ورود به بازار آمریکای شمالی هستیم و اطمینان داریم که نیازمند راه حل های دقیق برای تحرک بیش‌تر برای رسیدن به متدهای بهتر برای عرضه محصولات، خدمات، تامین مالی و خدمات پس از فروش در بازار آمریکای شمالی هستیم.»
مدیرعامل گروه خودروسازی PSA در آمریکای شمالی افزود:« این طرح بلندپروازانه است و شامل چندین مرحله می شود و قصد نداریم در این حوزه عجله به خرج دهیم و پژو فروش محصولات خود را از سال 2026 در آمریکا آغاز خواهد کرد. همچنین شرکت تا پیش عرضه محصولات به توسعه خدمات برای مشتریان و محک بازار آمریکا مشغول خواهد بود تا سلیقه مشتریان را به خوبی ارزیابی کند.» PSA معتقد است پژو برند ایده آل برای بازار آمریکای شمالی است و این پنجمین قاره‌ای است که پژو به آن وارد می شود.
جین فیلیپه ایمپاراتو مدیرعامل شرکت پژو درباره حضور پژو در آمریکای شمالی، گفت: «با بیش از 208 سال سابقه این شرکت و دو پیروزی در مسابقات خودرو ایندیاناپولیس 500 در گذشته، حضور پژو در آمریکای شمالی ماجراجویی این شرکت برای کشف سرزمین های جدید و مواجه شدن با چالش های جدید است.»
به نظر می رسد PSA در حال ارزیابی موقعیت های مختلف برای ورود به بازار آمریکای شمالی است، بر اساس ارزیابی‌ها 15 ایالت آمریکا و 4 ایالت کانادا مشتریانی هستند که مایل به خرید خودروهای وارداتی هستند و 62 درصد فروش قاره را شامل می‌شود، به موازات این امر پژو در حال بررسی برای تولید خودرو در آمریکای شمالی است.

نظر دهید


در همین زمینه