اتومبیل فارسی - اوپل موکا
عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

 پرشیا خودرو آمادگی خود را برای عرضه اوپل موکا در بازار ایران اعلام کرد.

 جدیدترین محصول پرشیا خودرو که یک ساب کامپکت آلمانی است امروز وارد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی شده است و   قرار است به زودی در بازار عرضه شود.

خودروی اوپل موکا  که پس از ادغام اوپل در شرکت پژو سیتروئن به تولید رسیده است از سری محصولات آلمانی-فرانسوی گروه استالانتیس است. این کراس اوور کوچک روی پلتفرم مشترک پژو-سیتروئن با نام CMP طراحی شده و به همین دلیل شباهت‌هایی با محصولات دیگر این گروه خودروسازی دارد.

اوپل موکا نسل جدید دارای طراحی اسپرت و جوان‌پسند است. از ویژگی های ظاهری جذاب اوپل موکل می‌توان به چراغ‌های باریک جلو و عقب، خطوط تیز و زاویه‌دار بدنه، رینگ‌های آلومینیومی و رنگ دو تونی بدنه، نام برد.

 داخل کابین موکا نیز  دارای طراحی زیبا و خلاقانه ای است. امکانات رفاهی موکا عبارتند از: سیستم اطلاعاتی و نمایشگر دیجیتال لمسی،  گرمکن صندلی‌ها، تهویه اتوماتیک و فرمان گرمکن.

اوپل موکا مجهز به پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ است که دارای 130 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است و با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت شده است. شتاب صفر تا 100 موکا، کمتر از 10 ثانیه است.

امکانات ایمنی موکا شامل 6 کیسه هوای ایمنی، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل آغاز حرکت در شیب است.  

 


شبکه‌های اجتماعی