شبکه‌های اجتماعی

انتشار تصاویر جدید و تغییرات ایجاد شده در رانا پلاس

بر اساس تصاویر جدید منتشر شده در فضای مجازی

تصاویر جدید منتشر شده در فضای مجازی نشان دهنده این است که نسخه فیس لیفت شده ایکو رانا با نام رانا پلاس برای عرضه به بازار آماده شده است. پیش از این شنیده شده بود که این نسخه فیس‌لیفت با نام رانا سال روانه بازار خواهد شد.

رانا پلاس قرار است تا با همان پیشرانه 1.6 لیتری با توانایی تولید 105 اسب‌بخار قدرت و 142 نیوتن‌متر گشتاور  و جبعه دنده 5 سرعته دستی روانه بازار شود بنابراین در بخش فنی تغییرات محسوسی در آن اعمال نشده است اما در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی و همچنین در برخی از جزئیات طراحی تغییراتی در این نسخه صورت گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی نظیر اضافه شدن کروز کنترل، بلوتوث و رادیو پخش جدید، پشت سری‌های جدید ردیف عقب، آینه‌های جانبی همراه با چراغ راهنما، دستگیره‌ها و زه هم‌رنگ بدنه، گرافیک جدید چراغ ها، تریم داخلی جدید و تغییر در جنس مواد به کار رفته در ساخت داشبورد، غربیلک فرمان جدید همراه با کلیدهای کنترلی و سیستم فرمان برقی اشاره کرد.

بر این اساس باید استفاده از سیستم فرمان برقی را از اصلی‌ترین تغییرات فنی این اتومبیل دانست که منجر به کاهش بار پیشرانه و بهبود عملکرد آن خواهد شد.

AutomobileFa Ikco Runna Plus
تصاویر: ارسالی از صفحه اینستاگرام car.industry

نظر دهید


در همین زمینه