شبکه‌های اجتماعی

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره جدید گروه بهمن معرفی شدند
اتومبیل فارسی - گروه بهمن

مشاور خودرویی وزارت صمت، مدیرعامل گروه بهمن شد

 

 

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی به نقل از پرشین خودرو، براساس مصوبات جدید گروه بهمن، جمشید ایمانی رییس هیأت مدیره و بیوک علیمرادلو مدیرعامل این گروه شدند. پیش تر یوسف الهی شکیب مدیرعاملی و منصور پورزرین ریاست هیأت مدیره گروه بهمن را به عهده داشتند.

علیمرادلو فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی طراحی هواپیما (هوافضا) از دانشگاه منچستر و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است. وی با نزدیک به 40 سال خدمت و مدیریت در بخش‌های متفاوت صنعتی و اقتصادی و با سابقه 27 ساله در صنعت خودرو یکی از ده‌ها مدیر قدرتمند صنعت خودرو ایران است. علیمرادلو در صنعت هوا و فضا فعالیت های ویژه ای داشته و در اوایل دهه 70 وارد صنایع خودروسازی شده است. مدیرعاملی شرکت مهرکام پارس، عضویت در هیأت مدیره سایپا دیزل، مشاور خودرویی وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت، مدیریت شرکت توسعه صنعت خودرو، مدیریت پروژه پژو پارس در شرکت ایران خودرو، مدیریت پروژه‌های متفاوت خودرویی و... بخشی از سوابق اجرایی و صنعتی وی است.

 مراسم معارفه بیوک علیمرادلو در حضور سهامداران و مدیران گروه بهمن انجام شد.

  

جمشید ایمانی رییس جدید هیأت مدیره گروه که از مدیران برجسته، خوش سابقه و صاحب سبک صنعت با تجارب وسیع مالی و اقتصادی می باشد و در سال 95 نیز رییس هیأت مدیره گروه بهمن بود، به این شرکت بازگشت.

سوابقی همچون رئیس هیأت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، عضو هیأت مدیره بانک پارسیان، عضو هیأت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو، قائم‌مقام مالی و اقتصادی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، عضو هیأت عامل و معاون پشتیبانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، نائب رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع خودرو، عضو هیأت مدیره شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) بخشی از کارنامه کاری پر سابقه وی است.

گفتنی است هلدینگ بهمن به عنوان یک شرکت موفق خصوصی در سال های اخیر دستاوردهای بسیاری را داشته است که از جمله می توان به داخلی سازی کامیونت و مینی بوس شیلر، کسب جایگاه نخست در خدمات فروش و پس از فروش خودروهای تجاری و سواری و افزودن محصول جدید دیگنیتی به سبد محصولات بهمن موتور اشاره کرد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه