شبکه‌های اجتماعی

ام وی ام 315 هاچ بک محبوب مدیران خودرو با تجهیزات جدید
اتومبیل فارسی - ام وی ام 315 پلاس

شرایط فروش جذاب برای هاچ بک مدیران خودرو

 

ام وی ام 315 محصول پرطرفدار شرکت مدیران خودرو است. نزدیک به یک دهه است که این هاچ بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد.
اما به تازگی مدل جدید این خودرو تحت عنوان پلاس که به آپشن‌های به روز مجهز شده، وارد بازار شده است که می‌تواند در این سگمنت خودرویی به عنوان یک هاچ بک مجهز مورد توجه قرار گیرد.

 

ام‌ وی ‌ام315 پلاس چه آپشن‌هایی دارد ؟
در بخش فنی مهم‌ترین آپشن اضافه شده را می‌توان گیربکس 4 سرعته اتوماتیک نامید که می‌تواند راحتی در رانندگی را در بر داشته باشد و این روزها با توجه به ترافیک سنگین در بسیاری از شهرهای بزرگ و با توجه به اینکه خودروی 315 به عنوان یک خودروی شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند مورد توجه مشتریان واقع گردد.


در بخش ایمنی، ام وی ام 315 پلاس اتوماتیک  به سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) مجهز است که می‌تواند به لحاظ ایمنی و پایداری خودرو مورد توجه قرار بگیرد.
در بخش رفاهی نیز سان‌روف برقی و فرمان برقی به این خودرو اضافه شده که سیستم فرمان برقی سهولت بسیار را در کاربرد و رانندگی با این خودرو به همراه دارد.
از سوی دیگر سیستم GPS در این خودرو مسیر یابی در شهرهای بزرگ را راحت می‌کند و چراغ اتومات نیز به صورت خودکار در تاریکی روشن می‌شود.

 

ام وی ام315 پلاس چه تغییراتی در ظاهر دارد؟
در نمای ظاهر طرح جلوپنجره، سپر جلو و عقب و چراغ جلو تغییراتی را به خود دیده که باعث زیبایی و به روزتر شدن آن شده و بخش داخلی آن کاملا تغییر پیدا کرده و مشابه مدل جذاب ایکس 22 از داشبورد و پوشش دو رنگ جذاب سود می‌برد که حس و حال اسپرت‌تری را به کابین خودرو داده است.

 

شرایط فروش
از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه‌ای را برای این خودرو در نظر گرفته که با پیش پرداخت حداقل 40 درصد از قیمت خودرو که می‌تواند منعطف باشد و مابقی مبلغ را متناسب با پیش پرداخت می‌توان به صورت وام در بازه زمانی 1 تا 5 سال پرداخت کرد که میزان این وام می‌تواند حداکثر 60 درصد از کل قیمت خودرو باشد که از این نظر نیز ام وی ام 315 پلاس دارای شرایط کاملا خاص و ویژه است.

 

نظر دهید


در همین زمینه