شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - طرح جایگزینی مدیران خودرو
ویژه شهریور 1403

 نمایندگان محترم شرکت مدیران خودرو احتراما به اطلاع می رساند شرایط فروش اعتباری ویژه طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو کلیه محصولات شرکت مدیران خودرو که سال تولید آنها مربوط به 1395 به بعد می باشد، مطابق با جدول ذیل از طریق شرکت ایرانیان خودرو بعنوان "مجری طرح" ، صرفا " ویژه نمایندگان منتخب این طرح مطابق لیست پیوست " اجرا خواهد شد.

 

طبق شرایط فروش اعلام شده خودروی آریزو 8 تیپ اکسلنت به قیمت 2 میلیارد و 189 میلیون و 600 هزار تومان در رنگ‌های سفید و مشکی با پیش پرداخت حداقل 60% و اقساط 12 الی 60 ماهه با نرخ سود 23% عرضه می‌شود. زمان تحویل 90 روز کاری پس از تکمیل وجه است.

 

AutomobileFa Modiran 14030617

 

مشخصات فنی آریزو 8

فونیکس آریزو 8 را به نوعی می‌توان جانشینی برای چری Easter دانست که از سال 2004 تا 2016 در دو نسل به بازار عرضه شده و پس از آن چری در این بخش از بازار محصولی نداشت. چری بعد از شش سال وقفه بین عرضه این دو سدان کلاس D، بک تحول جدی در استایل این خودرو ایجاد کرده و زاویه زیاد ستون D است که آن را سدان‌های کوپه استایل نزدیک می‌کند. چری در آریزو 8 از خط بدنه کشیده استفاده کرده احساس قدرت را در بیننده ایجاد می‌کند.

فونیکس هنوز جزئیات زیادی از ویژگی‌های آریزو 8 منتشر نکرده است، اما نوشته 390T پشت خودرو نشان می‌دهد آریزو 8 با یک پیشرانه 2 لیتری توربو با سیستم پاشش مستقیم سوخت در ایران عرضه خواهد شد که توان تولید 251 اسب بخار را دارد. این پیشرانه که در فونیکس تیگو 8 پرومکس نیز به کار گرفته شده، 390 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه با یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه تر همراه شده است و نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه