شبکه‌های اجتماعی

قیمت جدید KMC T8 از سوی کرمان موتور اعلام شد - ویژه شهریور 1400
اتومبیل فارسی - KMC T8

با صدرو دعوتنامه‌های جدید

 

 

شرکت کرمان موتور با صدرو دعوتنامه‌های جدید پیکاپ KMC T8، قیمت جدید این محصول ویژه شهریور ماه 1400 را اعلام کرد.

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده، قیمت جدید KMC T8 از سوی این خودروساز بخش خصوصی 769 میلیون تومان اعلام شده که این رقم 70 میلیون تومان بیش‌تر قیمت قبلی اعلام شده است. پیش از این شرکت کرمان موتور شرایط فروش KMC T8 را ویژه اردیبهشت ماه 1400با پیش‌پرداخت 300 میلیون تومانی و موعد تحویل مرداد و مهر ماه 1400 و همچنین پیش‌فروش ویژه خرداد ماه با پیش پرداخت 350 میلیون تومانی و موعد تحویل آذر ماه 1400 را به اجرا رسانده بود.

 

 

       بخوانید >  ملاقات و تجربه رانندگی با KMC T8، پیکاپ جدید کرمان موتور

 

 

جک T8 است که از سوی کرمان موتور با نشان اختصاصی این شرکت یعنی KMC عرضه می‌شود. مدت زیادی از این پیکاپ جک در بازار چین نمی‌گذرد و باید گفت که با یکی از جدیدترین محصولات جک موتورز چین رو‌به‌رو هستیم.

 

جک موتورز چین مدتی است که تغییراتی قابل توجه را در طراحی محصولات خود اعمال کرده و با ایجاد همکاری‌های قابل توجه با طراحان سرشناس و نامی تحولاتی در طراحی محصولات خود ایجاد کرده است. KMC T8 نیز از جمله همین محصولات است که از ترکیب المان‌های جدید این شرکت و با همکاری مراکز طراحی ایتالیا و ژاپن جک طراحی شده و پروسه توسعه آن 2 سال طول کشیده است.

 

طراحی KMC T8، مدرن و به روز است و اگر با دید که پیکاپ آفرودی به آن نگاه کنیم می‌‎تواند تا حد قابل قبولی نظر مشتریان را به خود جلب کند. هندسه و طراحی صریح و گیرای چراغ‌های جلو، استفاده از جلوپنجره بزرگ کرومی در کنار نوارهای مشکی رنگ، فلاپ‌های مشکی دورگلگیرها (ویل آرچ)، استفاده از رینگ‌های مشکی رنگ و تایرهایی با فاق بلند و نمای عقبی که بسیار ساده طراحی شده است را باید از ویژگی‌های ظاهری KMC T8 دانست.

 

 

 

نظر دهید