شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا اپتیما
نسخه توربو و فول آپشن کیا اپتیما در ایران

کیا سلتوس با پیشرانه 1.4 توربو و کیا اپتیما (کیا K5) با پیشرانه 1.5 توربو که هر دو خودرو از محصولات جدید و فول آپشن کوشا خودرو به شمار می رودند به تازگی موفق به دریافت پلاک ملی شدند.

لازم به ذکر است که پیش از این کوشا خودرو کیا اپتیما (کیا K5) را در نسخه 2 لیتری تنفس طبیعی کم آپشن و کیا سلتوس را در نسخه 1.6 لیتری تنفس طبیعی به بازار عرضه کرده بود که حال نسخه توربوشارژ و فول آپشن این دو خودرو نیز به سبد محصولات کوشا خودرو اضافه شده است.

 

مشخصات فنی کیا اپتیما (کیا K5)

کیا K5 سومین محصول کوشا خودرو بعد از کیا سلتوس و کیا سونت بود که چندی پیش رونمایی شد. کیا K5 همان کیا اپتیما است که در نسخه اولی که توسط کوشا خودرو عرضه شد به مجهز به یک پیشرانه ۴سیلندر خطی ۲ هزار سی‌سی مجهز بود. اما نسخه جدید و فول آپشن اپتیما توسط شرکت کوشا خودرو جایگزین نسخه قبلی شد و قیمت جدید اعلام شده نیز مربوط به همین نسخه توربوشارژ است.
از این پس کیا اپتیما توسط کوشا خودرو تنها در نسخه فول آپشن عرضه می‌شود که به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توانایی تولید ۱۷۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور مجهز است. در کنار این پیشرانه از یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه استفاده شده است.

 

مشخصات فنی کیا سلتوس

کیا سلتوس توربو به یک موتور ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور با یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه ۷ سرعته ترکیب شده که انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را به طور مؤثری انجام می‌دهد.

 

AutomobileFa kia Optima 14030607

نظر دهید


در همین زمینه