شبکه‌های اجتماعی

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان مرداد ماه برگزار می‌شود

همزمان با یازدهمین نمایشگاه جامع خدمات شهری و شهرداری های


پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان از 4 تا 7 مردادماه امسال در سایت جدید نمایشگاهی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار اتومبیل فارسی، پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان با حمایت استانداری، شهرداری و سازمان همیار شهرداری های استان اصفهان در فضایی بالغ بر 10 متر مربع فضای سرپوشیده و باز برپا خواهد شد.


شرکت های خودروسازی، خدماتی و سازمان های ارائه دهنده خدمات شهری، حمل و نقل و ترانزیت و ... در نمایشگاه مذکور آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش عمومی خواهند گذاشت تا ضمن معرفی توانمندی‌های فعلی و پیش رو، شاهد همکاری های متقابل به منظور توسعه روز افزون کشور در این بخش باشیم.


براساس این گزارش، تاکنون تعدادی از خودروسازان تجاری کشور برای حضور در نخستین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و خدمات شهری اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود که نمایشگاه مذکور با بیشترین مشارکت و به بهترین شکل ممکن اجرا و برگزار شود. این نمایشگاه ها قرار است با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شود و همزمان با حضور مسئولان و متولیان امر شاهد برخی توافقات و امضای قرارداد به منظور استفاده مطلوب از تولیدات شرکت های حاضر در حوزه حمل و نقل و ترانزیت و خدمات شهری در استان اصفهان و دیگر شهرهای کشور باشیم.


برآورد مسئولان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت، و خدمات شهری اصفهان نشان می‌دهد که با توجه به ظرفیت‌های کشور در حوزه حمل و نقل و ترانزیت و خدمات شهری، شاهد استقبال خوب و گسترده مردم و مسئولان از این نمایشگاه باشیم.

 

نظر دهید