شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ایران خودرو
پایان دور جدید ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

 نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو برای طرح‌های ویژه مادران و خودروهای فرسوده به صورت رسمی اعلام شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سایت ikcosales.ir از وضعیت درخواستشان مطلع شوند. با اعلام نتایج این طرح‌ها، دور جدید ثبت‌نام در شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو به پایان رسید. همان‌طور که انتظار می‌رفت، به دلیل تعداد بالای متقاضیان، طرح‌های عادی شبیه به یک قرعه‌کشی بزرگ شده بودند. اما در طرح‌های مادران و خودروهای فرسوده، به دلیل افزایش عرضه خودرو و محدودیت‌های قانونی که تعداد واجدین شرایط را کاهش می‌داد، شانس برنده شدن به مراتب بیشتر بود و رقابت کمتر شدیدی بین متقاضیان وجود داشت.

در طرح فروش فوق‌العاده اخیر ایران خودرو، از مجموع ۳۰۷۰۰ خودروی عرضه شده، نیمی به طرح حمایت از مادران و ۳۰ درصد دیگر به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص یافت. با توجه به استقبال ۷۸۶۳۵۵ نفری از طرح مادران، شانس برنده شدن در این طرح تنها حدود ۲ درصد برآورد می‌شود. در مقابل، طرح پیش‌فروش این خودروها به دلیل افزایش عرضه و کاهش متقاضیان، شانس بیشتری را برای مادران متقاضی فراهم آورده است.

در طرح خودروهای فرسوده، از مجموع ۶۱۴۰ خودروی عرضه شده در فروش فوق‌العاده، ۱۸۵۹۳۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند. این آمار نشان‌دهنده شانس حدود ۳۳ درصدی برای برنده شدن هر متقاضی است که بالاترین میزان شانس برنده شدن در میان طرح‌های فوق‌العاده را به خود اختصاص داده است. همچنین، در طرح پیش‌فروش خودروهای فرسوده با عرضه ۱۷۳۰۰ خودرو و ۶۶۸۴۴ متقاضی، شانس برنده شدن به حدود ۲۶ درصد می‌رسد که همچنان بالاترین شانس برنده شدن در میان طرح‌های پیش‌فروش است.

 

نظر دهید


در همین زمینه