شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هاوال H6 HEV
عرضه توسط گروه بهمن

کراس اوور هاوال H6 HEV وارد سامانه عرضه خودروهای وارداتی شد.

لیست جدید خودروهای وارداتی در سامانه وارداتی ها منتشر شده است و هاوال H6 HEV یکی از خودروهای جدیدی است که در سامانه عرضه شده است. کراس اوور هاوال H6 متعلق به گریت وال یکی خودروهای پرفروش در بازار چین محسوب می شود. اکنون گروه بهمن تحت نشان BM Cars اقدام به واردات نسخه هیبریدی این کراس اوور محبوب نموده است. هم اکنون متقضیان محترم می توانند برای خرید این خودرو از طریق سامانه خودروهای وارداتی اقدام نمایند. 

 

      بخوانید -> هاوال H6 HEV با گروه بهمن به ایران می‌آید

 

مشخصات فنی هاوال H6 HEV

سیستم هایبریدی هاوال H6 HEV از یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری و یک پیشرانه الکتریکی تشکیل شده است. قدرت پیشرانه بنزینی به ۱۴۷.۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر می‌رسد و پیشرانه الکتریکی نیز قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر است. این پیشرانه منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو۵ است و توزیع قدرت آن توسط یک جعبه‌دنده DHT انجام می‌شود. این نسخه از چهار حالت رانندگی استاندارد، اسپرت،‌ اکو و برفی بهره‌مند است. در محور جلو از سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون استفاده شده و محور عقب مجهز به تعلیق چندمیله‌ای (Multi-Link) است.

ابعاد هاوال H6 HEV از خودرویی جادار و نسبتا بزرگ خبر می‌دهد. طول و عرض خودرو به ترتیب ۴ هزار و ۶۸۳ میلی‌متر و ۱۸۸۶ میلی‌متر است و ارتفاع آن هم به ۱۷۳۰ میلی‌متر می‌رسد. فاصله بین محورهای این نسخه نیز ۲ هزار و ۷۳۸ میلی‌متر اعلام شده است. حجم صندوق عقب ۴۰۷ لیتر است که با خم کردن ردیف عقب صندلی‌ها امکان افزایش آن به ۱۴۴۵ لیتر وجود دارد. چراغ‌های اتوماتیک جلو که امکان تنظیم آن‌ها به صورت الکترونیکی وجود دارد، از نوع LED هستند. صندوق عقب به صورت الکترونیکی و بدون دخالت دست باز و بسته می‌شود و از حافظه اختصاصی خود نیز برخوردار است. آینه‌های جانبی هم علاوه بر امکان تنظیم الکترونیکی، مجهز به چراغ کوچک راهنما هستند.

نظر دهید


در همین زمینه