شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - خودروهای دپو شده در سازمان الموال تملیکی
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

 به گزارش اتومبیل فارسی، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده شماره 69588 دستگاه خودروی سواری در استان‌های هرمزگان، یزد و خوزستان و ۱۳۸ دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین‌آلات راهسازی و معدن عرضه می‌شود.

سید عبدالمجید اجتهادی امروز در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری مزایده ۵۸۸، اظهار کرد: این مزایده در ۱۴ استان برگزار می‌شود و ارزش پایه کالاهای عرضه شده حدود ۹۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: در این مزایده ۶۹ دستگاه خودروی سواری در استان‌های هرمزگان، یزد و خوزستان و ۱۳۸ دستگاه خودروی سنگین اعم از ماشین‌آلات راهسازی و معدن عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ارزش ماشین‌آلات راهسازی و معادن عرضه شده در این مزایده را ۵۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

اجتهادی افزود: علاوه بر خودرو، کالاهای دیگر نیز همانند ابزارآلات صنعتی، قطعات خودرو، کود شیمیایی، لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش پایه ۱۱۰ میلیارد تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: بخشی از کالاهای مزایده به شرط صادرات عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی می‌توانند شرح و نوع کالا را مشاهده کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند از روز یکشنبه اول تا ۷ بهمن از کالاهای عرضه شده بازدید کنند.

اجتهادی خاطرنشان کرد: زمان رمزگشایی این مزایده ۱۰ بهمن ماه انجام خواهد شد و از طریق سامانه ستاد ایران اعلام می‌شود.

نظر دهید