شبکه‌های اجتماعی

سومین نمایشگاه خودرو تهران آعاز به کار کرد

تنها با حضور چهار خودروساز

سومین نمایشگاه خودرو تهران با رویکرد معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات و تنها با حضور گروه صنعتی ایران خودرو، گروه سایپا، شرکت‌های خودروسازی سیف خودرو و عظیم خودرو آغاز به کار کرد. مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه خودرو تهران با حضور معاون وزیر صمت، رئیس انجمن قطعه‌سازان، مسئولین نمایشگاه و خبرنگاران دقایقی قبل در محل نمایشگاه‌های شهرآفتاب برگزار شد.

بر خلاف سال گذشته که تقریبا تمامی شرکت‌های خودروسازی و واردکنندگان در نمایشگاه حضور داشته و یکی از باشکوه‌ترین نمایشگاه‌های این حوزه را رقم زدند و با استقبال گسترده بازدیدکنندگان، نمایشگاه از رونق بالایی برخوردار بود، نمایشگاه امسال با شرایط بد اقتصادی و تحریم‌های خودروسازی و همچنین ممنوعیت واردات خودرو، بسیار کم رونق و تنها با حضور 4 خودروساز برپا شد. 

گرچه کیفیت اجرایی نمایشگاه ارتقا یافته اما شرایط بازار و خودروسازی کشور به وضوح بر نمایشگاه امسال خودرو تهران سایه انداخته است.

بازدید سومین نمایشگاه خودرو تهران از فردا 18 دی ماه 1397 و از ساعت 10 صبح برای عموم امکان پذیر بوده و نمایشگاه خودرو تهران از ساعت 10 الی 18 و تا تاریخ 21 دی ماه 1397 در محل نمایشگاه‌های شهرآفتاب دایر خواهد بود.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه