اتومبیل فارسی - سفر 1000 کیلومتری با فونیکس
مراسم درختکاری فونیکس

 در سفر هیجان انگیز و 1000 کیلومتری با تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، با عبور از مناظر زیبای رشته کوه البرز، شرکت کنندگان در راستای ترویج مراقبت از محیط زیست، چندین اصله درخت را به زمین اهدا کردند.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید، جدیدترین محصول پاک صنعت خودرو ایران به شمار می‌رود که از قابلیت‌های فنی و رفاهی بسیاری از جمله توان تولید 510 نیوتن متر گشتاور برخوردار است. رانندگی ماجراجویانه با این خودرو، مقدمه‌‍ای برای سفری 1000 کیلومتری از سوی تهران به سمت شمال و شمال‌غرب کشور شد که با اتفاقات جالب توجهی همراه شده است. همراه با این کراس‌اوور، چندین دستگاه تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید هم در این سفر حضور دارند. این اتفاق، ضمن کامل‌تر کردن سبد محصولات فونیکس NEV به عنوان پیشتاز صنعت خودروسازی در زمینه خودروهای انرژی نو، نوید سبک زندگی سالم و خودروهای پاک و بهینه را برای آینده می‌دهد.

 

مراسم افتتاحیه سفر در هتل استقلال تهران

سفر بلند مدت گروه رسانه‌ای و نمایندگان برند فونیکسNEV روز سه شنبه، یک آبان 1403 با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مدیران ارشد این برند و حاضران در سفر، در هتل استقلال تهران انجام شد. در مراسم افتتاحیه، مدیران برند فونیکس NEV به عرضه دومین محصول پاک این برند به بازار و ارتقای صنعت خودرو کشورمان به لطف مصرف بهینه، قدرت چشمگیر و ایمنی و امکانات رفاهی بارز این خودرو اشاره کرده و این سفر را مقدمه‌ای بر شناخت هر چه بهتر توانمندی‌های خودرو قلمداد کردند.

در ادامه با تشریح جزییات این سفر و اتفاقاتی که طی سفر 1000 کیلومتری به سوی رشت، اردبیل و تبریز رقم خواهد خورد، خودروهای تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید از دروازه تعبیه شده در هتل استقلال به عنوان افتتاحیه این مسیر عبور کردند و راهی شمال کشور شدند.

 

AutomobileFa Fownix 11 14030802

 

بازدید از مناظر دیدنی و متنوع رشته کوه‌های البرز

عبور از مسیرهای پیچ در پیچ کوهستان نه تنها قدرت تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید را به نمایش گذاشت، بلکه عملکرد فوق‌العاده آن در زمین‌های چالش‌برانگیز را نیز نشان داد. این کراس‌اوور مدرن به راحتی از شیب‌ها و پیچ‌های تند عبور و ثابت کرد در تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید تمام نیازهای آسایش و راحتی سرنشینان را در نظر گرفته است.
در طول مسیر چند صد کیلومتری به سوی رشت با عبور از استان‌های تهران، البرز و قزوین، بارها قابلیت‌های این کراس اوور پاک و قدرتمند به چالش کشیده شد که هر بار توانمندی‌های خود از جمله مصرف سوخت اندک و انتقال قدرت چشم گیر از موتور به چرخ‌های در مسیرهای کوهستانی به نمایش گذاشته شد.

در این مسیر زیبا و چشم نواز، خودروهای به ترتیب از شماره یک تا 12 پشت سر هم به حرکت خود ادامه دادند و با عبور از کنار رشته کوه‌های البرز و جنگل‌های زیبای شمال کشور، در نهایت در روز نخست به اولین مقصد خود در این سفر سه روز رسیدند.

 

AutomobileFa Fownix 12 14030802

 

اهدای درخت به زمین در شمال کشور

برند فونیکس NEV در این سفر، در راستای عمل به مسئولیت‌های زیست محیطی خود، رویدادی را به منظور کاشت و اهدای درخت به زمین تدارک دیده بود.
این رویداد نماد تعهد فونیکس NEV به نوآوری در صنعت خودروسازی و همچنین نگهداری از محیط‌زیست بود. همچنین درخت‌کاری یادآور اهمیت ابتکارات سبز و تأکید این برند بر پایداری در دنیای خودروسازی است که می‌تواند تبدیل به فرهنگی فراگیر در کشورمان شود.

 

AutomobileFa Fownix 14 14030802

 

آشنایی با تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید از فناوری پیشرفته و کارایی بی‌نظیر در مصرف سوخت برخوردار است. این خودرو با یک موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری و دو موتور برقی قدرت و گشتاور قابل توجهی را تولید می‌نماید که که تسریع سریع و رانندگی مؤثر در مسافت‌های طولانی را ممکن می‌سازد. با گیربکس اختصاصی DHT منحصر به فرد در این خودرو، تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به راحتی در حالت‌های بنزینی و برقی به حرکت در می‌آید و رانندگی توام با سازگاری محیط‌زیست اما هیجان‌انگیز را فراهم می‌آورد.

 

حرکت به سوی آینده‌ای سبزتر و پاک‌تر

این سفر ماجراجویانه با تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، از تهران به سوی تبریز، تاکنون به خوبی توانایی‌های شگفت‌انگیز این کراس اوور را در زمینه‌های گوناگون نشان داده و از سوی دیگر بیانگر تعهد فونیکس NEV به پایداری و نوآوری در حمل‌ونقل است.

این تجربه لذتبخش با تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، نشانگر حرکت به سوی آینده‌ای سبزتر و مسئولانه‌تر در حمل‌ونقل است که فصل جدیدی را به سوی آینده کشورمان باز می‌کند و آگاهی عمومی را ارتقا می‌بخشد. در ادامه این سفر ماجراجویانه، جزییات بیشتری از این سفر به اشتراک گذاشته خواهد شد.


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی