شبکه‌های اجتماعی

تیزر تازه‌ای از کانسپت جدید لاگوندا منتشر شد

پیش‌نمایشی از اولین محصول برند احیاشده

آستون‌مارتین اعلام کرده است که کانسپت جدید لاگوندا را در نمایشگاه ژنو که هفته آینده برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد. اگرچه نام لاگوندا برای علاقه‌مندان قدیمی دنیای خودرو یادآور یک سدان جعبه‌ای 4 در اواخر دهه 70 و 80 است. در ژنو سال گذشته بود که آستون‌مارتین احیای لاگوندا را اعلام کرد. البته این بار نه به عنوان یک خودروی سواری، بلکه به عنوان یک برند تازه از نام لاگوندا برای تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی این گروه انگلیسی استفاده شد. این برند که قرار است خودروهای لوکس پاک تولید کند، اولین مدل مفهومی خودش را در نمایشگاه ژنو امسال به نمایش خواهد گذاشت.
اطلاعات چندانی از این مدل در دسترس نیست. اما می‌دانیم که این کانسپت قرار است پیش‌نمایشی از اولین مدل تولیدی لاگوندا باشد و اکنون تصویری هم از آن منتشر شده است. لاگوندا می‌گوید این کانسپت نشانه‌هایی از کانسپت ویژن که سال پیش معرفی شده بود را خواهد داشت. این برند همچنین قول طراحی «خارق‌العاده و منحصر به فرد» داده‌اند. در این تصویر تیره و تار، چراغ‌های جلوی باریک خودرو و یک جلوپنجره بزرگ را می‌بینیم و همانند آئودیE-Tron، از دوربین‌های دیجیتالی به عنوان آیینه‌های کناری استفاده شده است.
اندی پالمر، مدیر لاگوندا و مدیرعامل گروه آستون‌مارتین می‌گوید که اگرچه برخی برندهای خودرویی از ژنو و دیگر نمایشگاه‌های سنتی دست کشیده‌اند، اما این برند از پوشش رسانه‌ای این نمایشگاه‌ها استقبال خواهد کرد. او گفته است: «نحوه‌ای که برندهای خودرویی محصولات جدیدشان را معرفی می‌کنند، تغییر گسترده و وسیعی در چند سال اخیر داشته است. اما هنوز هم یک نمایشگاه فوق‌العاده و دیدنی، جذابیت‌ها و اتمسفر منحصر به فرد خودش را دارد. از لحاظ تاریخی، ژنو همیشه برای ما خوب بوده است. پارسال که کانسپت لاگوندا ویژن را معرفی و احیای لاگوندا را اعلام کردیم، با استقبال بی‌نظری رو‌به‌رو شدیم و فکر می‌کنم الان آماده هستیم که از این فضای هیجان‌انگیز، برای معرفی جهانی یک محصول دیگر استفاده کنیم.»
در کنار کانسپت مناسب تمام‌سطوح لاگوندا، محصولاتی از آستون‌مارتین مثل ونتج، DB11 AMR و DBS سوپرلگرا نیز حضور دارد.

نظر دهید


در همین زمینه