شبکه‌های اجتماعی

رانندگان کدام خودروها بیش‌تر از بقیه به دلیل سرعت غیر مجاز جریمه می‌شوند؟
اتومبیل فارسی - جریمه به دلیل سرعت غیر مجاز در آمریکا

مطالعه‌ای از سوی وبسایت Insurify در ایالات متحده آمریکا

خریداران مدل‌های خاصی از اتومبیل‌ها بیش از سایرین به دلیل عدم رعایت سرعت بالا جریمه می‌شوند. بدون شک روحیه و عادات رانندگانی که سبک رانندگی تند و تیزی دارند در انتخاب خودرو نیز موثر بوده و این افراد بیش‌تر به سراغ خودروهایی پر شتاب و اسپرت می‌روند.

 

مطالعه‌ای که اخیرا در این زمینه در بازار ایالات متحده آمریکا صورت گرفته نشان می‌دهد که 10.54 درصد از کل رانندگان در ایالات متحده، حداقل یکبار تخلف سرعت غیر مجاز را در پرونده خود ثبت کرده‌اند. در این میان مالکان سوبارو WRX با 20.49 درصد از این مقدار، بالاترین میزان جریمه به دلیل سرعت غیر مجاز را به خود اختصاص داده‌اند. در جایگاه دوم مالکان فولکس‌واگن گلف GTI با اختصاص 17.38 درصد قرار می‌گیرند و پس از آن نیز رانندگان اینفینیتی G37، سوبارو ایمپرزا و دوج دارت به ترتیب با 15.9، 15.61 و 15.45 درصد در تبه‌های بعدی قرار دارند. در ادامه این فهرست نیز هیوندای ولوستر، دوج چلنجر، دوج چارجر و نیسان 350Z قرار گرفته‌اند که جزئیات بیش‌تر آن‌ها در نمودار زیر قابل مشاهده است.

 

وبسایت Insurify که یک سایت فعال در حوزه بیمه در ایالات متحده آمریکا است این مطالعه را با بررسی پایگاه داده خود با بیش از 2.5 میلیون مشتری بیمه اتومبیل انجام داد تا مدل‌های دارای بیش‌ترین تخلف را شناسایی کند. مشتریان در زمان درخواست قیمت و عقد قرارداد، ملزم به ارائه اطلاعات شخصی خود و وسیله نقلیه شده و در عین حال باید بیان کنند که آیا در گذشته به دلیل سرعت غیر مجاز جریمه شده‌اند یا خیر. سپس تیم تحقیقاتی Insurify نسبت به بررسی این آمار اقدام کرده است.

 

AutomobileFa US Car Owners Most Speeding Fines 2020

 

نظر دهید


در همین زمینه