شبکه‌های اجتماعی

ارائه رنگ‌های منحصر به فرد از سوی ب‌ام‌و برای مدل‌های 2021 M3 و M4
اتومبیل فارسی - رنگ‌های ب‌ام‌و ایندیویژال برای M3 و M4 2021

پیشتازی ب‌ام‌و در ارائه رنگ‌های منحصر به فرد

 

 

ب‌ام برای اولین بار و برای سال 2021 میلادی رنگ‌های منحصر به فردی که در تریم BMW Individual این شرکت قرار دارد را روی دو محصول M3 و M4 به نمایش گذاشته است.

رنگ‌های موجود در پالت رنگ ب‌ام‌و ایندیویژوال به دلیل جذابیت بسیار بالایی که دارند طرفداران خاص خود را داشته و جلوه‌ای خاص به محصولات لوکس و اسپرت این خودروساز بخشیده‌اند. به عقیده بسیاری، این پالت رنگ از بهترین‌های صنعت خودروسازی جهان است. مشتریان از طریق سفارش این رنگ‌ها می‌توانند در کنار رنگ بدنه، از تریم داخلی و قطعات آیرودینامیکی منحصر به فرد ب‌ام‌و نیز بهره ببرند.

 

این رنگ‌های منحصر به فرد در نظر گرفته شده که در تصاویر زیر قابل مشاهده هستند شامل، Fire Orange (نارنجی آتشین)، Frozen Black (مشکی مات)، Urban Green (سبز متمایل به یشمی)، Chalk (سفید گچی)، Rosso Corsa (قرمز)، Macao Blue Metallic (آبی هفت رنگ متالیک)، Speed Yellow (زرد)، Signal Green (سبز فسفری)، Santorini Blue (آبی سنتورینی)، Ruby Red Metallic (قرمز یاقوتی متالیک)، Brass Metallic (رنگی مشابه فلز برنج)، Miami Blue (آبی میامی)، Mint Green (سبز نعناعی) و Twilight Purple Metallic (بنفش متالیک) است.

 

ب‌ام‌و یک تریم مشکی را نیز برای آینه‌های کناری، اسپویلر عقب، قاب پنجره‌ها، خروجی اگزوزها و فضای داخلی چراغ های جلو نیز در نظر گرفته است که در کنار استفاده از این رنگ‌های ایندیویژوال، زیبایی منحصر به فردی را به M3 و M4 خواهد بخشید.

رنگ‌های در دسترس برای فضای داخلی کابین نیز شامل رنگ‌های سفید عاجی، قهوه‌ای موسوم به Merino Tartufo و ترکیب‌های دو رنگ آبی / مشکی، قرمز فیونا / مشکی و نارنجی / مشکی خواهند بود.

 

 

    با کلیک روی هر کدام از تصاویر زیر می‌توانید نام رنگ یا تریم داخلی را مشاهده کنید    

نظر دهید