شبکه‌های اجتماعی

پاگانی در منزل

استفاده از پاگانی زوندا در دکوراسیون داخلی

اگر شما یک عشق ماشین باشید و از طرفی، قصد طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را داشته باشید چاره چیست؟ در این شرایط به احتمال زیاد باید به سراغ Paul Gauguin بروید یا اگر پولدار بودید، سری هم به لئوناردو داوینچی می‌زدید. اما این‌ها هنرمندانی نیستند که در حال حاضر دسترسی به آن‌ها وجود داشته باشد! قطعا علاقه‌مندان به خودرو سهم کم‌تری در الگو‌های معماری به نسبت دیگر گروه‌ها دارند. اما بار‌ها دیده شده است که عاشقان خودرو به شکل دیوانه‌وار اقدام به آوردن اتومبیل به درون منزل و گذاشتن آن در کنار دیگر وسایل خانه کرده‌اند. حتی اگر کار به چسباندن یک پاگانی زوندا به دیوار هم کشیده شود، آن‌ها ترسی ندارند!
Perez، شخصی که به واسطه کلکسیون پاگانی‌هایش در اینستاگرام معروف شده است، تصمیم به تزئین اتاق پذیرایی خود با یک دستگاه پاگانی زوندا گرفت! چرا که او معتقد است داشتن پول زیاد و علاقه بیش از حد به اتومبیل، یک انسان را تا مرز‌های خطرناکی پیش می‌برد! با این حال هنوز روشن نیست که آیا این پاگانی واقعا از سقف تا کف، با متعلقات فنی به طور کامل آویزان شده است یا نه!؟ سایت Drivetrive.com می‌گوید که این یک اثر هنری فاخر با بدنه فیبر کربنی است که به عنوان بخشی از دکوراسیون انتخاب شده است. اما از آن سو، یکی از کامنت‌های پیج Perez به این نکته اشاره کرده است که پاگانی نصب شده در دکوراسیون منزل این شخص، بدنه‌ای خام از زوندا است که موتور، گیربکس و سیستم تعلیق از روی آن حذف گردیده است.
با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد که نگه‌داری یک پاگانی یا هر خودروی دیگر در منزل، به جز زیبایی دردسر هم دارد. نظافت گرد و خاکی که هر روز بر روی این سوپر اسپرت و در لا به لای شیار‌های بدنه و لاستیک‌‌ها می‌نشیند، کاری بس دشوار به نظر می‌رسد. اما اکنون عجله نکنید و به دنبال نصب یک شورولت بل‌ایر مدل 1955 در حمام خود نروید! طراحی و نصب چنین پروژه‌ای در معماری داخلی نیاز به مطالعه و تلاش فراوان دارد. ضمن این که هزینه بالایی هم می‌طلبد.

نظر دهید


در همین زمینه