شبکه‌های اجتماعی

بنز G63 خود را اینترنتی شخصی‌سازی کنید

امکان جدید مرسدس بنز برای مشتری‌ها

مدت زیادی است که خودروسازان قابلیت شخصی‌سازی محصولات را روی وبسایت خود  فراهم کرده‌اند. اما قطعا شخصی‌سازی‌های مرسدس بنز G63 AMG باعث ارتقای کیفی استانداردها خواهد شد! G کلاس از جذاب ترین SUVها و جذاب ترین خودرو‌های سواری دنیاست. اکنون پس از معرفی نسل جدید G کلاس با تغییرات جزئی در ظاهر، نوبت به نسخه‌های محبوب AMG رسیده است تا دوباره غوغا کنند.
این خبر حتی برای دشمنان مرسدس بنز هم جذاب است. مرسدس سیستم شخصی‌ساز آنلاین مخصوص  G63 را به راه انداخته و این هیجان انگیز است که این بار، طیف رنگ‌های جوان‌پسندی به سیستم شخصی‌ساز اضافه شده است. نکته جالب توجه در خصوص این سیستم، امکان شخصی‌سازی آپشن‌های لوکس خودرو است. بدان معنا که مرسدس با قرار دادن شماری از آپشن‌های پایه، نصب و سفارش باقی تجهیزات را به مشتری می‌سپارد. در حقیقت شما مسئول قیمت تمام‌شده G63 خود هستید. هزینه امکانات سفارشی‌سازی شده می‌تواند تا سقف 20000 یورو بالا رود! که این با بهای اولیه 140520 یورویی خودرو جمع می‌شود و G63 را در دسته شاسی بلند‌های گران قیمت قرار می‌دهد. البته به خاطر داشته باشید که بخش زیادی از این هزینه را بابت تغییرات فنی و دگرگونی باطنی G کلاس جدید پرداخت می‌کنید که در ظاهر این خودرو قابل لمس نیست.
پیشرانه V8 Biturbo، یک غول 4 لیتری خفته است که اگر روشن شود، 577 اسب بخار قدرت (هم اندازه با AMG GT R) دریافت خواهید کرد و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک با توزیع 60/40 گشتاور (عقب/جلو) هم، نقطه اوج تکنولوژی بنز در این خودرو محسوب می‌شوند. G63 AMG برای رسیدن از 0 تا 99 کیلومتر بر ساعت به کمتر از 4.5 ثانیه نیاز دارد و نهایت سرعت آن نیز به 238 کیلومتر در ساعت می‌رسد. در آخر باید گفت که توانایی‌های آف‌رودی G63 همچون یک G استاندارد، در سطح بالایی قرار دارد و با رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی، در بیراهه نوردی کم نمی‌آورید.

نظر دهید


در همین زمینه