شبکه‌های اجتماعی

ون‌های جدید هیوندای در راه است
روتیتر

شرکت هیوندای برای سال 2019 دو ون جدید را آماده کرده است که این دو ون iLoad و iMax نام دارند. هر دوی این خودروها برای سال 2019 به امکانات بیشتری مانند سانروف مجهز شده‌اند ضمن این که طراحی آن‌ها نیز یک فیس‌لیفت را تجربه کرده است. برای مثال در مدل iMax شاهد دماغه‌ی جدیدی برای این خودرو هستیم و چراغ‌های مه شکن و جلوپنجره نیز طراحی جدیدی دارند.
از دیگر تغییراتی که در هر دو مدل iLoad و iMax اعمال شده است باید به ستون فرمان دارای قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد. همچنین پشت آمپر و کامپیوتر سفری جدیدی برای این مدل‌ها طراحی شده است و در داخل کابین شاهد استفاده از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی و تودوزی جدیدی هستیم.
قیمت مدل iMax در بازار کشور استرالیا از 43 هزار دلار آغاز می‌شود. توان مورد نیاز این خودرو از یک موتور 2.5 لیتری دیزلی تامین می‌شود که می‌تواند 167 اسب‌بخار قدرت و 441 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. برای انتقال توان نیز از یک جعبه‌دنده 5 دنده اتوماتیک استفاده شده است.
از امکانات استاندارد این خودرو باید به دوربین دید عقب، قابلیت اتصال به تلفن همراه، سنسور نور، سیستم صوتی با شش بلندگو، کامپیوتر سفری، آینه های جانبی تاشو برقی، رینگ های 16 اینچی آلیاژی، کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع دستی برای سرنشینان عقب را نام برد.
قیمت مدل باری iLoad نیز از 38 هزار دلار آغاز می‌شود. این مدل به صورت استاندارد دارای یک جعبه‌دنده 6 دنده دستی است و در صورتی که جعبه‌دنده 5 دنده اتوماتیک را بخواهید باید 3 هزار دلار پرداخت کنید.
در حالی که قدرت خروجی مدل دنده اتوماتیک این خودرو با مدل iMax یکسان است اما در مدل دنده دستی قدرت و گشتاور خروجی موتور 2.5 لیتری دیزلی به 134 اسب بخار و گشتاور آن به 343 نیوتن متر محدود شده است. امکانات این مدل نیز شامل سنسور نور، فرمان قابل تنظیم در ارتفاع و زاویه، کامپیوتر سفری و کروز کنترل می‌شود. هر دو مدل جدید هیوندای دارای گارانتی 5 ساله یا 160 هزار کیلومتری در استفاده تجاری هستند و برای مدل های شخصی iMax نیز گارانتی 5 ساله بدون محدودیت کیلومتر در نظر گرفته شده است.

 

 

منبع: خودروبانک

نظر دهید


در همین زمینه