شبکه‌های اجتماعی

کلکسیون 24 میلیون دلاری اتومبیل‌های کریس رونالدو را ببینید
اتومبیل فارسی - کریس رونالدو در کنار رولزرویس کالینان

از کامارو تا بوگاتی

 


ستاره 36 ساله فوتبال کریستن رونالدو با درآمد نجومی‌اش در طی چند سال گذشته مجموعه‌ای درخشان از خودروهای گران‌قیمت و در بعضی موارد کمیاب جمع کرده است. محدودیت در قدرت خرید یکی از عوامل بازدارنده برای علاقه مندان به صنعت اتومبیل و مجموعه داران است، مساله‌ای که برای فردی مانند کریس رونالدو اصلا مطرح نیست و او همیشه در حال به روز نگه‌داشتن مجموعه درخشان اتومبیل‌هایش است.

 

با خریدهایی که رونالدو در یک سال و نیم گذشته داشته به همه ثابت کرد همه‌گیری کرونا نمی‌تواند جلوی علاقه‌اش به اتومبیل را بگیرد. ارزش کل اتومبیل‌های کریس رونالدو 24 میلیون دلار تخمین زده می‌شود که 12 میلیون دلار آن فقط مربوط به یک خودرو است! در ادامه نگاهی داریم به موجودی کلکسیون خیره‌کننده کریستین رونالدو.

 


فراری مونزا SP1
رونالدو از شرکت در اولین تمرین یوونتوس پس از شکست مقابل آث میلان در ابتدای ماه می امتناع کرد تا بتواند به بازدید از کارخانه فراری برود و این مونزا SP1 به ارزش یک میلیون و 950 هزار دلار خریداری کند و با این کارش جنجالی به راه انداخت. این فراری مونزا پنجمین فراری‌ خریداری شده توسط کریستن رونالدو و تازه‌ترین عضو مجموعه او است.

 AutomobileFa Ferrari Monza SP1

 


فراری F12 TDF
صحبت از فراری‌های رونالدو است. او پیش‌تر در سال 2017 بالای یک فراری F12 TDF مبلغ 480 هزار دلار پرداخت کرده است. او همچنین یک فراری 599 GTO به ارزش 385 هزار دلار، یک فراری 599 GTB Fiorano به قیمت 310 هزار دلار و یک دستگاه که برای 300 هزار دلار آب خورده است، دارد.

 
AutomobileFa Ferrari F12 TDF


فراری 599 GTO
قیمت: 385 هزار دلار

 


فراری 599 GTB Fiorano
قیمت: 310 هزار دلار

AutomobileFa Ferrari 599 GTO


فراری F430
قیمت: 300 هزار دلار

 


بوگاتی Centodieci
این اتومبیل با قیمت 12 میلیون دلار، گران‌ترین عضو مجموعه خودروهای رونالدو است. از این اتومبیل که می‌تواند در تنها 2.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعتش 380 کیلومتر بر ساعت است تنها 10 عدد در دنیا وجود دارد. کریستین رونالدو بوگاتی چنتودیچی را برای تولد 36 سالگی خودش در فوریه گذشته خرید.

AutomobileFa Bugatti Centodieci

 


بوگاتی ویرون Grand Sport Vitesse
قیمت: 2 میلیون و 400 هزار دلار

 
AutomobileFa Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse

 


بوگاتی شیرون
قیمت: 3 میلیون و 100 هزار دلار

 
AutomobileFa Bugatti Chiron

 


مک‌لارن سنا
یکی از 500 دستگاه از این اتومبیل در 2019 به قیمت 1 میلیون و 60 هزار دلار توسط رونالدو خریداری شده است. این اتومبیل که نامش را از آیرتون سنا افسانه‌ای انتخاب شده است از یک پیشرانه V8 تویین توربو به حجم 4.0 لیتری نیرو می‌گیرد و برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت از حال سکون فقط به 2.8 ثانیه زمان نیاز دارد.

 


مرسدس بنز G واگن براباس
جورجیانا رودریگز، دوست‌دختر رونالدو، این شاسی‌بلند 850 هزار دلاری را برای تولد 35 سالگی او خریده است.

AutomobileFa Mercedes Benz G Class

 


لامبورگینی اونتادور
همان سالی که کریس رونالدو بوگاتی ویرون را خریده بود یک لامبورگینی اونتادور نیز خرید.

 AutomobileFa Lamborghini Aventador


مازراتی گرن‌کابریو

یکی دیگر از خودروهایی است که کریس رونالدو مالک آن بوده است.

 

 

بنتلی کانتیننتال GT
به نظر می‌رسد رونالدو از حدود سال 2009 شروع به جمع‌آوری خودروها کرده است. زمانی که بازیکن منچستر یونایتد بود. کریس رونالدو در آن دوران تمایل زیادی به بنتلی کانتیننتال GT داشت و چند تایی از آن‌ها را خرید. گران‌ترین آن‌ها نیز نسخه GT Speed بود.

 


مرسدس‌بنز AMG GLE 63
این مرسدس بنز نیز هدیه‌ای است که رونالدو برای کریسمس به خودش داده است. 612 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند به بیشینه سرعت 250 کیلومتر بر ساعت برسد.

 


رولزرویس کالینان
این اتومبیل در سال 2019 به ارزش 360 هزار دلار توسط رونالدو خریداری شده که صفر تا صد آن حدود 5 ثانیه است و خودروی محبوب او برای رانندگی است.

 
AutomobileFa Rolls Royce Cullinan

 

رولزرویس فانتوم، پورشه 911 توربو S، آئودی RS7

همانطور که از این فهرست مشخص است، کریس رونالدو علاقه بسیاری به اتومبیل‌های اسپرت و لوکس دارد و تا کنون موفق به خرید بسیاری از خودروهای سوپر اسپرت و لوکس منحصر به فرد و تولید محدود نیز شده است. رولزرویس فانتوم، پورشه 911 توربو S و آئودی RS7 دیگر خودروهایی است که در کلکسیون خودروهای کریس رونالدو وجود دارد.


AutomobileFa Audi RS7

 

شورولت کامارو
ارزان‌ترین عضو مجموعه! این اتومبیل آمریکایی کمتر از 50 هزار دلار در سال 2016 برای رونالدو خرج برداشته و او آن را به عنوان خودروی خانواده خریده است.

 
AutomobileFa Chevrolet Camaro

 


رنج روور اسپرت SVR
این شاسی بلند لوکس یکی از اتومبیل‌های محبوب رونالدو برای رانندگی است و دیده شده که او برای رفتن تا زمین تمرین کونتیناسا از آن استفاده می‌کند. این اتومبیل حدود 140 هزار دلار قیمت دارد.

 
AutomobileFa Range Rover Sport SVR

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه