شبکه‌های اجتماعی

C1 نونوار شد

خودروی شهری سیتروئن با آپدیت جدید 2018

مینی هاچ‌بک شهری سیتروئن با آپشن‌‌های کمکی و تغییرات فنی، هم‌زمان با تویوتا آیگو جدید عرضه می‌شود. C1 2018 با رنگ‌‌های جدید در بدنه و تریم‌های داخلی مدرن‌تر، آماده عرضه به بازار اروپا است و اگرچه که همچنان C1 بر خلاف آیگو، ظاهر اصلی خود را حفظ کرده است.
تنها تغییر در ظاهر خارجی اتومبیل، نماد‌های جدید در طراحی قسمت عقب مطابق با زبان جدید طراحی سیتروئن است. سه رنگ جذاب به رنگ‌های قابل انتخاب برای بدنه اضافه شده است. سقف باز شونده را نیز همچون گذشته با تم‌ها و آپشن‌های جانبی می‌توان سفارش داد. در عمل می‌توان گفت که کمپانی فرانسوی، 32 ترکیب رنگ مختلف را برای تریم داخلی پیشنهاد می‌دهد که در نوع خود تحسین برانگیز است.
فهرست آپشن‌های کمکی راننده در C1 2018 گسترش یافته که از میان آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص حرکت بین خطوط، سیستم شروع حرکت روی تپه و دوربین دید اطراف اشاره کرد. همچنین از ویژگی‌های جدید C1 می‌توان اضافه شدن سیستم آنالیز تابلو‌های راهنمایی و رانندگی از طریق اتصال به اپلیکیشن آن بر روی اسمارت‌فون‌ها و پشتیبانی از سامانه‌های Apple CarPlay، Android Auto و Mirror-Link را نام برد که تمامی این‌ها، بر روی نمایشگر 7 اینچی لمسی اجرا می‌شوند.
مهم‌ترین تغییر در C1 2018 را می‌توان به جابجایی در محتوای زیر کاپوت نسبت داد. پیشرانه 3 سیلندر بنزینی به‌روزرسانی شده که دقیقا بر روی تویوتا آیگوی جدید در حال استفاده است. اکنون خروجی این موتور به 71 اسب بخار رسیده و از طرفی، مصرف سوخت خودرو نیز کاهش یافته است. هر دو نوع جعبه‌دنده 5 سرعته دستی و اتومات بر روی C1 همچنان قابل سفارش هستند.
دو ورژن اختصاصی برای بازار انگلستان موجود است: C1 Elle که با پکیج ظاهری مشابه با C3 Elle عرضه می‌شود و C1 Urban Ride که با الهام از نمونه کانسپت ساخته شده در سال 2014 طراحی شده است. هر دو مدل از اول ماه می در بازار انگلیس موجود هستند و نسخه Elle از 12,705 یورو قیمت می‌خورد و مدل Urban Ride نیز در حدود 12,225 می‌ارزد.

نظر دهید


در همین زمینه