شبکه‌های اجتماعی

نسخه تازه‌ای از تاهو

شورولت دست به کار شد

شورولت تاهوی 2018 در نسخه کاستوم میدنایت تلاش می‌کند تا پلی به سمت مدل‌های جدیدتر کمپانی باشد. فورد اکسپدیشن جدید دروازه‌ای بود برای ورود شورلت تاهوی جدید به بازار. در حقیقت این محصول فورد بود که شورولت را ترغیب به ساخت نسل جدید تاهو در سالگرد 43 سالگی این غول زیبا کرد. نسخه کاستوم میدنایت را می‌توان تریمی پر فروش از تاهو نامید که تا قبل از فیس‌لیفت بعدی که 18 ماه دیگر و با مدل 2020 به بازار می‌رسد، سوگلی انواع تاهو‌ها است.
کاستوم میدنایت جدید که از همین بهار به فروش گذاشته می‌شود را می‌توان یک SUV همه فن حریف دانست که در میان آمریکایی‌ها از احترام زیادی برخوردار است. مجموع محموله تاهو کاستوم میدنایت‌های جدید در قالب 54 کانتینر به وسیله کشتی از سایت تولیدی شورولت بارگیری شده و به سمت دیگر ایالت‌ها ارسال می‌گردد. شایان تقدیر است که خریداران تاهو کاستوم میدنایت 2018 برای تحویل گرفتن خودرو خود، مجبور به مراجعه به نمایندگی نیستند و تنها کافی است درب منزل را به روی کارکنان شورولت باز کنند!
ویرایش کاستوم میدنایت جدید ویژگی‌های نسخه‌های ابتدایی کاستوم را در خود دارد. ضمن آن که از امکانات استاندارد پکیج میدنایت مرسوم در دیگر شاسی بلند‌های شورولت هم برخوردار است. این بدان معناست که تاهو کاستوم میدنایت 2018 همچون نسخه‌های پیشین میدنایت، از پتانسیل آفرود بالایی برخوردار است و در این میان رنگ مشکی بدنه در ترکیب با علائم کرومی، ظاهر وحشی و خشونت باری به این شاسی بلند بزرگ هدیه کرده‌اند.
تاهو کاستوم میدنایت 2018 با امکانات تریم LS تاهو‌های استاندارد عرضه می‌شود که با رینگ‌های 18 اینچی مشکی و لاستیک‌های گودیر Wrangler Dura Trac همراه شده است. جلو پنجره و بسیاری از جزئیات بدنه برای هماهنگی بیشتر با تریم میدنایت، به رنگ سیاه در آمده‌اند. پله‌ و رکاب آف‌رودی مشکی هم به صورت استاندارد در این مدل موجود است. تاهو میدنایت 2018 با قیمت پایه 45995 دلاری عرضه می‌شود و در دو حالت دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل موجود است.

نظر دهید


در همین زمینه