شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا
در آستانه نوروز 1402 انجام شد

 

طرح مشترک خدمات و امداد نوروری شرکت‌های ایران ‌خودرو و سایپا که از روز گذشته آغاز شده تا پایان 14 فروردین 1402 ادامه خواهد داشت.


طی یک همکاری راهبردی و به منظور هم‌افزایی، طرح مشترک خدمات و امداد نوروری دو خودرساز بزرگ کشور در راستای اعطای خدمات درخور مشتریان از روز ۲۴ اسفند ماه 1401 آغاز به کار کرده و تا یک روز بعد از پایان تعطیلات نوروزی 1402 ادامه دارد.


در این طرح دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا از ظرفیت پایگاه‌های ثابت امدادی جاده‌ای به صورت مشترک بهره‌مند خواهند شد و در ۲۰ نقطه بحرانی کشور نیز خدمات امدادی به صورت مشترک پوشش‌دهی خواهد شد.


در این طرح که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هر دو گروه خودروساز در راستای ارائه خدمات بهتر آغاز به کار کرده است، ۳۰۶ نمایندگی شرکت ایران‌ خودرو و ۲۱۵ نمایندگی شرکت سایپا به صورت کشیک آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند. علاوه بر این ۲۵۰۰ امداد سیار توسط ایران خودرو و ۸۰۰ امداد سیار توسط سایپا مجموعا در ۱۴۳۱ شهر و روستا آماده خدمت رسانی شبانه روزی به مشتریان این دو شرکت خواهند بود.


به منظور انجام صحیح این طرح، برنامه‌های نظارتی به صورت آنلاین توسط ستاد مرکزی امداد در هر شهر انجام شده و بازرسی‌های میدانی به صورت محسوس و نامحسوس نیز در سراسر کشور فعال خواهد بود. همچنین به منظور نظارت بیشتر بر این طرح بعد از دریافت خدمات از طریق تماس تلفنی با مشتریان پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.


درخواست‌کنندگان امداد و خدمات برای محصولات ایران خودرو با شماره‌گیری ۰۹۶۴۴۰ و برای محصولات سایپا با شماره‌گیری ۰۹۶۵۵۰ می‌توانند از خدمات موردنظر خود استفاده کنند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه