شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ام‌وی‌ام X33 کراس
سال آینده در ایران عرضه می‌شود

 

به تازگی تصاویری از سوی وزارت صنعت و اطلاعات فناوری چین منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه جدیدی از چری تیگو 3x آماده تولید شده است. این خودرو که در حقیقت یک فیس لیفت از ام‌وی‌ام X22 پرو است، قرار است در برخی بازارها با نام اومودا 3 تولید شود، اما سال آینده در ایران با نام ام‌وی‌ام X33 کراس عرضه خواهد شد.


ام‌وی‌ام X33 کراس در نمای کناری تغییر قابل توجهی نداشته، اما در نمای جلو چراغ‌های LED روزتاب آن در جلوپنجره محو شده و لامپ‌های LED آن بخشی از پترن جلوپنجره به نظر می‌رسد. چری سعی داشته با این تغییرات نمای جلوی ام‌وی‌ام X33 کراس را به ترند روز نزدیک‌تر کند. در نمای عقب نیز تغییرات جدی است. چراغ‌ها از قبل بزرگ‌تر شده و مطابق سیاق این روزهای طراحی خودرو در جهان به یکدیگر متصل شده‌ است. دو خروجی اگزوز در دو طرف سپر طراحی شده که هر دو تزیینی است.


جزئیات چندانی از نمای داخلی ام‌وی‌ام X33 کراس در دست نیست، اما بر اساس یک عکس می‌توان گفت که تریم داخلی نیز از ترند این روزهای خودروسازی چین پیروی می‌کند و از دو رنگ آبی و سفید در آن استفاده شده است.


ابعاد ام‌وی‌ام X33 کراس تفاوت چندانی با X22 پرو ندارد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4200، 1760 و 1570 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن نیز 2555 میلی‌متر عنوان شده است.


چری قصد دارد این خودرو را با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با کد SQRE4G15C به بازار عرضه کند. این پیشرانه توان تولید 115 اسب بخار قدرت را دارد و با دو جعبه دنده 5 سرعته دستی و CVT قابل عرضه است. بر اساس شنیده‌ها در ایران، این امکان وجود دارد که موتور 1 لیتری توربوشارژ X22 نیز برای این خودرو مورد استفاده قرار بگیرد.


مدیران خودرو سال آینده ام‌وی‌ام X33 کراس را در بازار ایران عرضه خواهد کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه