شبکه‌های اجتماعی

Manhart CR700 LE
Manhart CR700 LE
100 تا 200 در 5.5 ثانیه

 

مرسدس بنز به تازگی نسل جدید C63 را معرفی کرده و دیگر خبری از پیشرانه 8 سیلندر M177 نیست و با نمونه 4 سیلندر هایبرید جایگزین شده است. اما حذف شدن این پیشرانه قدرتمند و جذاب به همین آسانی نیست زیرا منهارت با تقویت آن و معرفی CR 700 بار دیگر نام آن را سر زبان‌ انداخت.


تغییرات منهارت بر روی مدل C63 AMG S صورت گرفته و در اولین اقدام توربوها و اینترکولر آن با نمونه‌ای بزرگتر تعویض شده است. در قدم دوم کیت مکش کربن و مپ جدید ECU نصب شده تا خروجی پیشرانه از 510 اسب‌بخار قدرت به 712 و گشتاور از 700 نیوتن‌متر به 900 ارتقا پیدا کند. منهارت صفر تا صد CR700 را اعلام نکرده اما می‌گوید، این خودرو طی مدت زمان 5.5 ثانیه از سرعت 100 به 200 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.


منهارت برای سیستم اگزوز این خودرو از دو نمونه Raceنسل و Sport صادراتی استفاده می‌کند که یکی از آنها فاقد کاتالیزور و دیگری مبدل 200 سلولی دارد. این شرکت در خصوص تغییرات صورت گرفته بر روی گیربکس اطلاعاتی را منتشر نکرده است. سیستم تعلیق نیز با کمک فنر‌های قابل تنظیم H&R تعویض شده تا هندلینگ و داینامیک رانندگی بهتری پیدا کند.


رینگ‌های 20 اینچ مشکی مات با حاشیه طلایی، همان نمونه استاندارد هستند که منهارت آنها را با پرداخت سفارشی عرضه می‌کند. خطوط عمودی جلو پنجره نیز از تغییرات منهارت در امان نبوده‌اند و آنها نیز با نمونه‌ای براق تعویض شده‌اند.


درست است که مدل جدید با پیشرانه 4 سیلندر همراه با موتور الکتریکی می‌تواند 671 اسب‌بخار قدرت و 1019 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند اما همچنان بسیاری از علاقه‌مندان از کوچکتر شدن موتور ناراضی هستند و این شاهکار منهارت آخرین فرصت آنها برای داشتن C63 با پیشرانه قدرتمند 8 سیلندر خواهد بود.


اگر منهارت می‌تواند با ارتقا پیشرانه استاندارد 8 سیلندر 712 اسب‌بخار خروجی بگیرد، باید منتظر ماند تا خروجی نسل جدید این سدان پرفورمنس و تقویت شده توسط این شرکت را مشاهده کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه