شبکه‌های اجتماعی

نگران باران بعد از کارواش نباشید

با پوشش‌های آب‌گریز کننده پایه نانو

همه ما از باران بعد از کارواش گریزانیم، اما معمولا بر اساس قانون مورفی، تنها زمانی باران شروع به باریدن می‌کند که ما از کارواش بیرون آمده‌ایم. دست‌کم تعداد قابل توجه‌ای از ما این گونه فکر می‌کنیم، اما زمان آن رسیده که با کنار گذاشتن این تفکر، به فکر یک راه حل عملی برای این موضوع باشیم.
در حقیقت این راه حل عملی، پوشش آب‌گریز‌ کننده بدنه اتومبیل است که می‌تواند این نگرانی را تا اندازه زیادی برطرف کند. در گذشته شاید دسترسی به این مواد چندان آسان نبود، اما امروز با توسعه این پوشش‌ها نه تنها دسترسی به آن آسان و ارزان شده است، بلکه شما می‌توانید به سادگی در خانه خود نیز این پوشش را به اتومبیل خود اضافه کنید.
ایران در رده چهارم کشورهایی قرار دارد که به دانش نانو دست یافته‌اند، اما تا کنون محصول‌های اندکی در این حوزه معرفی شده است که به دست مصرف کننده نهایی برسد. نانووآ یک شرکت فعال در حوزه نانو تکنولوژی و تولید کننده محصولات پوششی اختصاصی برای اتومبیل است که محصولاتش این ویژگی را دارد و در سه دسته محصولات پوششی آب‌گریز کننده، پوشش‌های ضد حریق و کندسوز قرار می‌گیرد.
اسپری آب‌گریز نانووآ از رنگ اتومبیل و موتورسیکلت محافظت می‌کند و مانع از جذب گرد و غبار، گل و لای و آثار مخرب نورخورشید خواهد شد و نیاز مالک برای مراجعه ممتد به کارواش در فصول بارش باران و برف را برطرف خواهد کرد.
مهدی منصوری، مدیرعامل شرکت نانووآ می‌گوید: «بسیاری از شرکت‌های خودروساز و وارد کننده خودرو از محصولات این برند برای احیای رنگ خودورهای خود استفاده می‌کنند. استفاده از این محصول بسیار راحت است و مالک اتومبیل می‌تواند با صرف زمان 15 تا 20 دقیقه‌ای از این پوشش برای کل بدنه، شیشه و لاستیک خودرو استفاده کند. این پوشش در شرایط مختلف به طور میانگین دو ماه دوام خواهد داشت.»
مهدی منصوری در پاسخ خبرنگار «اتومبیل فارسی» درباره مزایای این محصول در برابر نمونه‌های خارجی گفت: « اولین ویژگی محصول ما استفاده راحت آن است. در واقع مالک خودرو نیازی به مراجعه به مراکز خدماتی برای استفاده از این پوشش نداشته و شخصا می‌تواند این پوشش را روی خودرو خود پیاده کند. علاوه بر این، این اسپری را می‌توان روی بدنه ماشین، شیشه و رینگ و لاستیک نیز استفاده کرد درحالی که در محصولات مشابه، اسپری‌های جداگانه‌ای برای سطوح مختلف در نظر گرفته شده است. همچنین این محصول قیمت تمام شده پایین‌تری نسبت به دیگر رقبا دارد.»
این محصول در وب‌سایت شرکت نانووآ و بعضی از نمایندگی‌های فروش خودرو در کشور در دسترس است و قیمت آن کم‌تر از 50.000 تومان است. این محصول افزون بر ایران در بازارهایی چون امارات، ترکیه، روسیه، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان در حال فروش است.
مهدی منصوری اعلام کرد که نانووآ، آماده همکاری با مراکز خدماتی خودرو برای تست این محصول و اطمینان از کیفیت و عملکرد آن است.

 برای کسب اطلاعات بیش‌تر و یا خرید محصول با شماره 86070364-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

{gallery}612f18dc1abe5{/gallery}

نظر دهید


در همین زمینه