اتومبیل فارسی - تیگو 7 پرو مکس
ویژه آبان 1403

مدیران خودرو اولین شرایط فروش نقد و اقساط فونیکس تیگو ۷ پرو مکس را ویژه آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۶ام آبان ماه آغاز خواهد شد.

 

شرایط فروش تیگو 7 پرو مکس

طبق شرایط فروش اعلام شده از سوی مدیران خودرو، فونیکس تیگو 7 پرو مکس با قیمت نهایی 2 میلیارد و شش میلیون و 600 هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی در اقساط 12 الی 60 ماهه عرضه می‌شود. زمان تحویل خودرو طی 90 روز کاری پس از تکمیل وجه و تایید اعتباری است.   

 

AutomobileFa Tiggo7promax sale 14030805

 

معرفی تیگو 7 پرو مکس

تیگو 7 پرو مکس، دومین عضو از خانواده فونیکس مدیران خودرو، به عنوان یک کراس‌اور خانوادگی با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته به بازار ایران معرفی شده است. این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ TGDI، توانایی تولید 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. گیربکس دوکلاچه 7 سرعته روغنی، قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. از ویژگی‌های برجسته این مدل می‌توان به سیستم رانندگی خودکار سطح 2، طراحی داشبورد مشابه تیگو 8 پرو، مانیتور یکپارچه و سیستم صوتی سونی اشاره کرد. همچنین، امکاناتی نظیر شارژر وایرلس و دستیارهای رانندگی، تجربه‌ای راحت و ایمن را برای راننده فراهم می‌آورد. با قیمت زیر دو میلیارد تومان، تیگو 7 پرو مکس به عنوان گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به سفرهای جاده‌ای مطرح است. 


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی