شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش فوق‌العاده جدید محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد - 23 مهر 99
اتومبیل فارسی - سایپا ساینا

از ساعت 14 روز چهارشنبه 23 مهر ماه به مدت 3 روز

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق العاده جدید محصولات خود را اعلام کرد. این طرح فروش از ساعت 14 روز چهارشنبه 23 مهر ماه آغاز شده و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت. در این طرح تیبا، تیبا 2، ساینا، وانت 151، وانت پادرا پلاس و وانت زامیاد (وانت نیسان) با قیمت قطعی و مصوب و تحویل 90 روزه عرضه شده است.

 

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح مشابه روال اجرایی در طرح‌های فروش‌ قبلی پس از تدوین شیوه‌نامه جدید فروش خودرو، باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد شده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورتی که کد کاربری و کلمه عبور ندارند باید نسبت به ثبت نام در سایت و دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کرده و سپس خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد. لازم به ذکر است که با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک نیز حذف شده است.

 

سایر توضیحات

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق می‌گيرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پايه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت‌های ايران خودرو و سايپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نمايد و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفی شده بايد به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتريان حقوقی ميسر نخواهد بود.

7 .كد نمايندگی كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بايست با آدرس و كد پستی متقاضی در يک استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دريافت سرويس اوليه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمايندگی كاركرد حداقل 1،000 كيلومتری خودرو نيز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يک ساله رهن، نزد شركت سایپا باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فک رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد شد.

 

نكته1: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2: كسانی كه فاقد گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پايه سوم) و يا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند، ضمن كان لم يكن تلقی شدن ثبت نام، تا 3 سال امكان ثبت نام دركليه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3: در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

AutomobileFa Saipa Special Sale 23 Mehr 99

 

نظر دهید