شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایپا شاهین
با موعد تحول 90 روزه آغاز می‌شود

 

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات شرکت سایپا آغاز خواهد شد.


گروه خودروسازی سایپا فروش فوق‌العاده 2 محصول خود را در دستور کار قرار داد. از روز سه‌شنبه سایپا 2 محصول خود را به صورت فروش فوق‌العاده در قالب دو طرح ویژه متقاضیان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با موعد تحویل 90 روزه عرضه خواهد کرد.


متقاضيان محترم از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 1401/11/04 در صورتی که مطابق فرايند ذيل دارای حساب وکالتی و موجودی به ميزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرايط ثبت نام مطابق محدوديت‌های اين بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سايت فروش گروه خودروسازی سايپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمايند.


لازم به ذکر است متقاضيانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پايان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/11/03 کليه فرايندهای اعلام شده در اين خصوص را تکميل نمايند.


همچنين امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت نيز از ساعت 14 روز سه‌شنبه مورخ 1401/11/04 به مدت 3 روز جهت متقاضيان محترم اين طرح فراهم می‌باشد و فرايند فروش از طريق تعريف حساب وکالتی شامل متقاضيان طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت نمی‌باشد.

 

AuotmobileFa Saipa New Sala Plan 2bahman1401

 

نظر دهید