شبکه‌های اجتماعی

قیمت و شرایط فروش نیسان جوک
روتیتر

نیسان جوک کراس اووری پر فروش در ایران و جهان است. این اتومبیل نخستین بار در قالب یک مفهومی با نام Qazana در سال 2009 رونمایی شد. اما نمونه تولیدی این خودرو رسما از سال 2011 با کد F15 توسط نیسان به بازار فرستاده شد. اگرچه که همین مدل هم یک سال پیش از آن در نمایشگاه ژنو 2010 و به عنوان مدل 2011 معرفی شده بود. در همان ابتدای فروش جوک در نیمه دوم سال 2010 و تنها در ژاپن، نیسان موفق به فروختن 10,943 دستگاه از آن شد. این در حالی است که پیش بینی خود جوک برای فروش اولیه این خودرو، 1300 دستگاه بود! آمار‌های فروش 30,000 تایی و 17,500 تایی به ترتیب در اروپا و آمریکا هم به طرز قابل توجهی فراتر از حد انتظارات بود.
نیسان جوک سال‌ها در مناطق آزاد تجاری ایران به انتخاب اول بسیاری از افراد بدل شده بود. جای خالی جوک در میان نیسان‌های تولیدی در ایران به شدت احساس می‌شد که با تشدید تحریم‌ها علیه ایران، فعالیت نیسان در کشورمان به صفر رسید. سرانجام سر و کله شرکت جهان نوین آریا پیدا شد و خود را به عنوان نماینده رسمی عرضه محصولات نیسان موتورز ژاپن در ایران، معرفی کرد. جهان نوین آریا پای جوک را به خیابان‌های کشورمان باز کرد و با قیمت گذاری منطقی، فروش خیره کننده‌ای را به جا گذاشت. هرچند نباید از کیفیت بالای خدمات پس از فروش این شرکت هم چشم پوشی کرد. به گونه‌ای که این شرکت در دو سال اخیر به صورت متوالی موفق به کسب مقام نخست رضایت مشتریان در حوزه فروش و خدمات شده است.

جهان نوین آریا علاوه بر جوک، نیسان ایکس تریل را هم به ایران آورده است. شاسی بلند متوسطی که در برابر خودرو‌های رقیب حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اما عمده موفقیت جوک در فروش را می‌توان به ظاهر خاص، کیفیت ساخت بالای نیسان، امکانات خوب و مشخصات فنی خوب آن ربط داد. جهان نوین آریا به تازگی شرایط فروش ویژه اردیبهشت ماه نیسان جوک را با همکاری لیزینگ کار آفرین، منتشر کرده است که به شرح زیر است:

 

 AutomobilweFa Nissan Juke Sale Price

 

نظر دهید


در همین زمینه