شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پیکاپ کی‌ام‌سی T9
کرمان موتور اعلام کرد

شرایط فروش پیکاپ T9 کرمان موتور اعلام شد. بر این اساس قیمت این پیکاپ یک میلیارد و 950 میلیون تومان اعلام شده که فروش آن به صورت نقدی بوده و تحویل این خودرو ظرف مدت 90 روزه خواهد بود. این پیکاپ به رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید، آبی و قرمز عرضه شده و ثبت نام آن از فردا 26 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

 

پیکاپ دوکابین KMC T9 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ GDI با تکنولوژی پاشش مستقیم است که حداکثر قدرت تولیدی آن به ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این پیشرانه منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو۵ است و می‌تواند پیکاپ را به بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت برساند. یک جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک، وظیفه توزیع قدرت در سیستم تعلیق دو دیفرانسیل مجهز به قفل دیفرانسیل را بر عهده دارد. در محور جلو، از سیستم تعلیق جناقی با فنر مارپیچ استفاده شده و در محور عقب، شاهد به کارگیری سیستم تعلیق غیرمستقل از فنر تخت هستیم. مدل KMC T9 سوار رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی است و وزن خالص آن هم به ۱۹۷۰ کیلوگرم می‌رسد.

 

ابعاد پیکاپ KMC T9 کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خانواده یعنی جک T8 است. طول و عرض آن به ۵۳۳۰ میلی‌متر و ۱۹۶۵ میلی‌متر می‌رسد و ارتفاع آن نیز ۱۸۸۰ میلی‌متر است. فاصله بین محورهای خودرو هم ۳۱۱۰ میلی‌متر اعلام شده و همچنین، حداقل فاصله آن از سطح زمین ۲۰۹ میلی‌متر است. قسمت بار خودرو نیز ابعادی برابر با ۴۷۰۱۵۹۰۱۵۲۰ (طولعرضارتفاع) دارد و ظرفیت بار مجاز آن هم ۱۱۳۰ کیلوگرم خواهد بود.

نظر دهید


در همین زمینه