شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لاماری ایما
ویژه طرح حمایت از خانواده و جمعیت

 متقاضیان خودرو لاماری ایما محصول آرین پارس موتور پیرو پیش ثبت‌نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی که نوبت دریافت کرده‌اند می‌توانند به نسبت نوبت تعیین شده در سامانه می‌توانند جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و عقد قرارداد فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه آرین پارس موتور متقاضیان یاد شده با مراجعه به سایت https://sales.lamari.ir از تاریخ پنج‌شنبه 7 دی‌ماه تا 12 دی‌ماه 1402 نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام و تکمیل وجه اقدام کرده و ثبت‌نام خود با قیمت قطعی یک میلیارد و 431 میلیون تومان را نهایی کنند.

علاوه بر این موارد این دسته از متقاضیانی که در فروش خودرو لاماری ایما ویژه جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند خودرو خود را در 90 روزکاری از شرکت آرین پارس موتور با ارسال دعوتنامه دریافت خواهند کرد. خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش به رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز بوده و مدل آن مربوط به سال 1402 است.

متقاضیان در این شرایط فروش باید به نکاتی توجه کنند که از جمله آن می‌توان به مواردی همچون شماره حساب و شبای معرفی شده در زمان ثبت نام الزاما باید به نام فرد متقاضی بوده و کلیه تراکنش‌های مالی با آن حساب صورت گیرد، اطلاعات شناسنامه‌ای و نشانی پستی متقاضی از طریق سامانه امتا صحت سنجی خواهد شد، انتقال نوبت و امتیاز خرید این در هیچ شرایطی مجاز نخواهد بود، پس از پایان فرآیند ثبت نام درخواست هرگونه تغییر در اطلاعات متقاضی، رنگ خودرو، تغییر نمایندگی مجاز یا نوع خودرو امکان پذیر نخواهد بود.

لاماری ایما اولین محصول آرین پارس موتور با برند لاماری است که به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد که توان تولید قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را دارد و این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه