شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هاوال H6 هیبریدی
اطلاعیه تکمیل وجه بی ام کارز ویژه شهریور 1403

 شرکت بی ام کارز با انتشار بخشنامه‌ای، قیمت نهایی کراس اوور هیبریدی هاوال H6 را اعلام کرد. این شرکت پیش‌تر برای ثبت‌نام اولیه این خودرو، مبلغ علی‌الحساب به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین کرده بود که متقاضیان موظف به واریز نیمی از آن بودند. اکنون با نزدیک شدن به زمان تحویل خودرو، قیمت نهایی مشخص شده و مشتریان باید مابقی مبلغ را پرداخت کنند. بدین ترتیب، فرآیند فروش هاوال H6 که با استقبال قابل توجهی همراه بود، وارد مرحله نهایی شده است و قیمت قطعی فروش این خودرو در سامانه دو میلیارد و 450 میلیون تومان تعیین گردید.

همچنین قیمت قطعی کوراندو مدل 2023 در نوع دیفرانسل جلو (2WD) معادل 2 میلیارد و 650 میلیون تومان و کوراندو چهار چرخ محرک (AWD) معادل 2 میلیارد و 780 میلیون تومان اعلام شده است.

 

اطلاعیه تکمیل وجه بی ام کارز

احتراما،ً پیرو بخشنامه های شماره ۱۴۰۳/۲۱۸۷۴ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ و ۱۴۰۳/۲۸۵۵۰ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۱ به اطلاع عموم متقاضیان گرامی و عاملیت های مجاز می رساند، امکان تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهاای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.
است.
متقاضیان گرامی که نسبت به مشارکت و واریز %۵۰ از مبلغ علی الحساب درج شده در بخشنامه های فوق الذکر اقدام نموده اند، می توانند نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد

 

AutomobileFa BMCars 14030626

 

مشخصات فنی هاوال H6 HEV

سیستم هایبریدی هاوال H6 HEV از یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری و یک پیشرانه الکتریکی تشکیل شده است. قدرت پیشرانه بنزینی به ۱۴۷.۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر می‌رسد و پیشرانه الکتریکی نیز قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر است. این پیشرانه منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو۵ است و توزیع قدرت آن توسط یک جعبه‌دنده DHT انجام می‌شود. این نسخه از چهار حالت رانندگی استاندارد، اسپرت،‌ اکو و برفی بهره‌مند است. در محور جلو از سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون استفاده شده و محور عقب مجهز به تعلیق چندمیله‌ای (Multi-Link) است.

ابعاد هاوال H6 HEV از خودرویی جادار و نسبتا بزرگ خبر می‌دهد. طول و عرض خودرو به ترتیب ۴ هزار و ۶۸۳ میلی‌متر و ۱۸۸۶ میلی‌متر است و ارتفاع آن هم به ۱۷۳۰ میلی‌متر می‌رسد. فاصله بین محورهای این نسخه نیز ۲ هزار و ۷۳۸ میلی‌متر اعلام شده است. حجم صندوق عقب ۴۰۷ لیتر است که با خم کردن ردیف عقب صندلی‌ها امکان افزایش آن به ۱۴۴۵ لیتر وجود دارد. چراغ‌های اتوماتیک جلو که امکان تنظیم آن‌ها به صورت الکترونیکی وجود دارد، از نوع LED هستند. صندوق عقب به صورت الکترونیکی و بدون دخالت دست باز و بسته می‌شود و از حافظه اختصاصی خود نیز برخوردار است. آینه‌های جانبی هم علاوه بر امکان تنظیم الکترونیکی، مجهز به چراغ کوچک راهنما هستند.

 



















 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه