شبکه‌های اجتماعی

ایران خودرو دیزل شرایط فروش نقدی و اقساطی نسخه جدید فوتون تونلند را اعلام کرد
اتومبیل فارسی - فوتون تونلند اس

با اقساط 12 تا 24 ماهه

 

 

شرکت ایران خودرو دیزل به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، شرایط فروش نسخه جدید پیکاپ فوتون تونلد را که با پسوند S شناسایی می‌شود در دو مدل دیزلی و بنزینی اعلام کرد.

 

ایران خودور دیزل در این طرح فروش قیمت فوتون تونلند S بنزینی توربو یورو 5 را ۸۰۷ میلیون و قیمت نسخه دیزلی یورو 5 را ۸۵۸ میلیون تومان اعلام کرده است. در این طرح فروش مشتریان می‌توانند به صورت نقدی با تحویل فوری و یا پیش‌فروش نسبت به خرید فوتون تونلند S اقدام کنند.

برای فروش نقدی این محصول موعد تحویل خرداد 1400 در نسخه دیزلی و تیر 1400 برای نسخه بنزینی در نظر گرفته شده است.

 

همچنین مشتریان می‌توانند با واریز پیش ‌پرداخت 300 میلیون تومان برای فوتون تونلند S دیزلی و 282 میلیون و 450 هزار تومان برای فوتون تونلند S بنزینی نسبت به پیش خرید این محصول اقدام کنند. ما بقی ارزش خودرو نیز در در قالب پیش پرداخت دوم و سوم و اقساط 12 تا 24 ماهه از مشتریان دریافت خواهد شد. 

 

 

ویژگی‌های فوتون تونلند S بنزینی و دیزلی

نسخه جدید فوتون تونلند S بنزینی بر خلاف نسخه قبلی که به پیشرانه ۲.۴ لیتری مجهز بود، دارای یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با فناوری پاشش مستقیم سوخت است که توانایی تولید ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این پیشرانه همراه با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی ساخت آیسین عرضه می‌شود.

نسخه دیزلی تونلند S نیز به پیشرانه 4 سیلندر ۲.۸ لیتری توربوشارژ کامینز مجهز است که ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه همراه با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی بورگ‌وارنر عرضه خواهد شد.

 

کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل سرعت در سراشیبی، سیستم چند رسانه‌ای به همراه نمایشگر 7 اینچی و ره‌یاب ماهواره‌ای، کروز کنترل، تهویه مطبوع با پنل دیجیتال، تنظیم انتقال قدرت در وضعیت‌های تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین، دوربین دید عقب و سنسور پارک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، سامانه LSD (دیفرانسیل با لغزش محدود)، اتولایت و... را باید از جمله تجهیزات و امکانات نسخه جدید فوتون تونلند دانست.

 

AutomobileFa Foton tunland Sale Plan 21Ordibehesht1400

 

 

 

 

نظر دهید