شبکه‌های اجتماعی

کمپر ون برقی بر اساس فورد ترانزیت
Automobile Farsi - Winnebago e-RV Concept

کمپر ون‌ها نیز برقی می‌شوند

 

 

خودروسازان مشهور دنیا به سمت تولید خودروهای الکتریکی می‌روند و هر روز بیش‌تر از گذشته از تکنولوژی بهره می‌گیرند و حالا خودروهای الکتریکی به دیگر سگمنت‌ها نیز کشیده شده و Winnebago پیش نمایشی از آینده جدید e-RV ارائه کرده است. کمپر جدید در یک دوره دو ساله توسط گروه فناوری پیشرفته این شرکت توسعه یافته و در نمایشگاه فلوریدا RV Super Show به نمایش درآمد.

 

این کمپر ون مفهومی کاملا کاربردی بوده و تمام الکتریکی است. e-RV مفهومی دارای یک باتری 86 کیلووات ساعتی است که امکان پیمایش تا 200 کیلومتر را فراهم می‌کند و در عین حال سیستم آنبرد یا در حال استفاده را نیز تامین می‌کند. به گفته شرکت سازنده اغلب سفرهای خریداران جدید زیر 300 کیلومتر است و این شرکت در تلاش است در سال‌های آینده ظرفیت این کمپر ون‌ها را افزایش دهد.

 

این کانسپت روی پلت‌فرم تغییر یافته فورد ترانزیت سوار شده و سیستم قدرت الکتریکی آن ساخته شرکت Lightning eMotors است که سیستم انتقال قدرت، کنترل وسیله نقلیه و تجهیزات محل زندگی در اتومبیل را تامین می‌کند. با دستگاه‌های شارژ سریع در جایگاه‌ها 45 دقیقه زمان می‌برد تا شارژ کمپر ون جدید مفهومی کامل شود.

 

Winnebago کمپر ون مفهومی خود را با تجهیزات بهینه شده از نظر انرژی را جفت کرده و اجاق گاز القایی کشویی در کنار یخچال 110 ولت دو مورد از این امکانات است. این اتومبیل مفهومی همچنین دارای برق 350 ولت برای سیستم تهویه DC بوده که روی سقف نصب شده و مجهز به آبگرمکن است.

 

نگرش سازگار با محیط زیست e-RV به چیزی فراتر از سیستم انتقال قدرت و وسیله نقلیه گسترش داده شده و Winnebago می‌گوید بسیاری از مواد استفاده شده در RV با در نظر گرفتن پایداری انتخاب شده‌اند، که از جمله آن می‌توان به کفپوش چوب پنبه – لاستیک بازیافتی ایجاده شده و همچنین استفاده از لوازم دیواری پشمی برای عایق کاری دیوار استفاده اشاره کرد.

 

گروه Winnebago در حال حاضر تنها e-Rv را دارد، این شرکت در سال 2019 تاسیس شده تا بررسی کند که چگونه فناوری‌های نوظهور مانند برق می‌تواند برای محصولات آینده مفید باشد. e-RV اولین محصول عمومی این گروه است که بازار عرضه خواهد شد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه