شبکه‌های اجتماعی

مدرسه آنلاین Skill Net راه‌اندازی شد
اتومبیل فارسی - مدرسه آنلاین Skill Net

با هدف ایجاد تغییر در فرايند آموزش آنلاين

اين روزها به واسطه تغييراتی كه در روند زندگی اقشار مختلف جامعه ايجاد شده، شاهد تغيير نگاه مردم به مقوله آموزش هستيم به گونه‌ای كه عمدتا افراد ترجيح می‌دهند تا به جای آموزش آكادميک و صرفا مباحث تئوريک، محتوای آموزشی به صورت تركيبی از مبانی علمی و تجربی و در قالب مهارت اندوزی به آن‌ها ارائه شود. همین مساله دلیلی است تا ایده راه‌اندازی شبکه مهارت (SKill Net) که یک مدرسه آنلاین است شکل گرفته و به مرحله عملیاتی برسد. هدف از راه‌اندازی چنین مدرسه‌ای را باید دسترسی آسان به محتوای آموزشی متناسب با نیاز مخاطب در بستر اینترنت و همچنین ایجاد تجربه جذابی از هم‌افزایی میان دانشجویان دانست.

 

دوره‌های ارائه شده در SKill Net به گونه‌ای طراحی شده‌اند و در اختیار دانشجوها قرار می‌گیرند که مبانی آکادمیک و تجارب ناشی از کار، با هم ترکیب شده و مهارت‌اندوزی به صورت علمی و تجربی، توامان، صورت خواهد پذیرفت. در این پایگاه سعی شده است از برترین‌های هر مهارت، جهت تهیه محتوای آموزشی بهره برده شده و با تولید مطالب آموزشی به‌روز، مفید، خلاقانه و کاربردی، فرایند و روند رشد مهارت دانشجویان سرعت بخشیده شود. 

 

علاقه‌مندان برای اطلاع از انواع دوره‌های آموزشی و دسترسی به اطلاعات بیش‌تر در مورد فعالیت‌های مدرسه آنلاین SKill Net به وبسایت این مجموعه به نشانی skill-net.co مراجعه کنند.

 

نظر دهید


در همین زمینه