شبکه‌های اجتماعی

تحویل تندر۹۰ به جای ساندرو اختیاری است

پیرامون حواشی ایجاد شده، سایپا پاسخ داد:

روز گذشته خبری مبنی بر جایگزینی تندر 90 با ساندروهای با جعبه‌دنده دستی ثبت‌نامی توسط سایپا در خبرگزاری‌ها منعکس شد و حواشی زیادی را پس از جایگزینی چند محصول به جای هیوندای الانترا ثبت نامی توسط کرمان موتور ایجاد کرد.

انتشار تصویری از اطلاعیه ارسالی سایپا به نمایندگی‌ها مبنی بر صدور دعوتنامه‌های تعهدات پیش‌فروش رنو ساندرو با جعبه‌دنده دستی مبنی بر تغییر خودروی ثبت نامی به تندر90 سرآغاز این موج از حواشی بود که در نهایت مشاور عالی مدیرعامل سایپا توضیحاتی درباره تحویل خودرو تندر۹۰ به جای ساندرو توضیحاتی ارائه کرد.
سعید مدنی، مشاور عالی مدیرعامل سایپا درباره حاشیه‌های ایجاد شده مبنی بر این که سایپا امکان تحویل ساندرو به خریداران را ندارد و این خودرو را با تندر ۹۰ جایگزین کرده است؛ گفت:
«این خبر تنها درباره ساندروهای دنده‌ای صدق می‌کند. تحویل خودرو تندر۹۰ به جای ساندرو دنده‌ای اختیاری است و اگر کسی تمایلی به دریافت تندر۹۰ نداشته باشد با تاخیر در زمان تحویل خودرو مواجه خواهد شد.»
حال جای این سوال پیش می‌آید که اگر این طرح جایگزینی تندر 90 با ساندرو دستی مساله‌ای به اختیار و انتخاب مشتریان است، چرا در اطلاعیه اولیه هیچ اشاره‌ای به این مساله نشده است؟!
جدا از اختیاری یا اجباری بودن این طرح، با واکنشی که از جانب مشاور عالی مدیرعامل سایپا منتشر شد، این طرح جایگزینی باید به صورت کاملا اختیاری و به انتخاب مشتریان در نمایندگی‌های سایپا اجرا شود و امید می‌رود این موضع‌گیری پایانی بر حواشی ایجاد شده باشد.

 

 AutomobileFa Saipa Sale Renault Sandero

نظر دهید


در همین زمینه