شبکه‌های اجتماعی

تولید سايپا در ۱۱ ماهه ۹۸ از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد
Automobile Farsi - Saipa 111

با تولید بیش 384 هزار دستگاه خودرو

گروه خودروسازی سایپا با توليد ۳۸۴ هزار و ۳۰۹ دستگاه خودرو از ابتدای 1398 تا پايان بهمن‌ماه، از ميزان توليد سال گذشته خود در مدت مشابه عبور كرد و همچنان به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور را در اختیار دارد.
گروه خودروسازي سايپا كه در يازده ماهه سال 1397، تعداد ۳۸۲ هزار و ۳۰۳ دستگاه خودرو توليد كرده بود، با عبور از اين ميزان در مدت مشابه در سال جاری توانست ركورد جديدی را در زمينه توليد در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر صنعت و‌ اقتصاد ایران به ثبت برساند.
براساس این گزارش گروه سايپا همچنين با عبور از توليد سال گذشته موفق شد کاهش ٣٢ درصدی تولید در سه‌ماهه نخست سال جاری را جبران كند، بنابراین بر مبنای این آمار، کاهش ۱۹ درصدی تولید در کل صنعت خودرو در گروه سایپا صورت نگرفته، بلکه گروه سایپا توانسته است در این مدت تولید خود را تا حدودی نیز افزایش دهد.
با اجرای موفقیت‌آمیز سیاست تولید عبور مستقیم در سه‌ماهه دوم سال جاری، این گروه همچنين توانسته است در کنار تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعات در کف کارخانه و تحویل آن‌ها به مشتریان، همه محصولات خود را پس از تولید از کارخانه بلافاصله به‌دست مصرف‌کنندگان برساند و تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را از مرز ۴۰۰هزار دستگاه عبور دهد.

نظر دهید


در همین زمینه