شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چانگان هانتر پلاس
هانتر پلاس در زامیاد

مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: پیکاپ هانتر پلاس به سبد محصولات شرکت زامیاد افزوده شده است. مهدی صادقی کاشان، با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکاپ هانتر پلاس آخرین محصول چانگان و یک خودروی خاص، متفاوت و مدرن است که تولید آن به شرکت زامیاد محول شده و در آینده شاهد عرضه این محصول به بازار کشور خواهیم بود.

 

مدیرعامل شرکت زامیاد با اعلام رسمی عبور از رکورد تولید ۱۲ساله در این شرکت و پروژه‌های مختلف که طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است،‌ تصریح کرد: ورود نماد خزامیا به تابلوی بازار اول، رشد ۱۰ درصدی فروش، خروج از زیان انباشته در سال مالی ۱۴۰۱ و استمرار آن در سال‌های آتی، افزایش سرمایه ۴۳ درصدی، حضور در بازارهای صادراتی از جمله کشورهای حوزه آفریقا و پاکستان با تولید خودرو وانت نیسان راست فرمان، از جمله اقداماتی است که در سال جاری شاهد به‌ ثمررسیدن آنها بوده‌ایم.

 

پیکاپ چانگان هانتر دو کابین در سال ۲۰۲۲ یک فیس لیفت را تجربه کرد که نسخه ای که قرار است توسط سایپا به بازار عرضه شود همین نسخه فیس لیفت است که چانگان هانتر پلاس نامگذاری شده است و از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو بنزینی با ۲۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور بهره‌مند است و نیروی خودر را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF به هر چهار چرخ منتقل میکند.

 

چانگان هانتر پلاس باید به مصاف رقبایی نظیر کی ام سی T9 ، فوتون G7 و پیکاپ G9 بهمن موتور برود. قیمت چانگان هانتر پلاس در نسخه های پایه دنده دستی از ۱۴ هزار دلار آغاز میشود و در نسخه های فول اتوماتیک به حدود ۲۲ هزار دلار میرسد.

نظر دهید