شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پیلسان
دوره گارانتی کشنده های پیلسان افزایش یافت

 بنابر اطلاعیه منتشر شده از سوی پیلسان دوره گارانتی کشنده های این برند تجاری، به 3 سال یا 300 هزار کیلومتر افزایش یافته است. مجتمع صنعتی پیلسان با هدف ارتقاء سطح خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای تجاری، گارانتی پایه‌ کشنده های پیلسان را از زمان تحویل خودرو به مشتری از 2 سال یا 200 هزار کیلومتر به 3 سال یا 300 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا رسد) افزایش داده است. لازم به ذکر است که افزایش مدت زمان گارانتی شامل طرح گارانتی 5 ساله بدون محدودیت کیلومتری قطعات خاص موتور و گیربکس نیز می‌شود.

با اجرایی شدن این طرح، مشتریان می‌توانند بدون نگرانی از نقص عملکرد قطعات و هزینه بر بودن تعمیرات و جایگزینی آن‌ها، از کشنده های این برند استفاده کنند. شرکت پیلسان همواره در تلاش است که با ارائه خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت ، سطح رضایت مندی متفاوت و بالاتری را برای مشتریان خود فراهم کند.

پیلسان در حال حاضر 3 کشنده با نام های PILSAN C9H 540 AMT، Pilsan C7H 480 AMT و Pilsan C7H 440 MT را در سبد محصولات خود دارد. اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید، می‌توانید گزارش‌های تیم تحریره اتومبیل فارسی درباره کشنده های پیلسان را اینجا بخوانید.

نظر دهید


در همین زمینه