شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - قیمت خودرو
ادامه کاهش قیمت خودرو در بازار

 

در ادامه روند کاهشی قیمت خودرو، مجددا محصولات داخلی با افت فاحش قیمت مواجه شدند.


در بازار سورن پلاس تیپ ۱ حدود ۱۷ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۶۵۳ میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت این خودرو در اوایل سال جاری به ۷۰۰ میلیون تومان هم رسیده بود. دنا پلاس هم ۸ میلیون تومان ارزان شد و به بهای ۷۵۲ میلیون تومان رسید. این خودرو در هفته سوم فروردین به ۸۲۵ میلیون تومان رسیده بود.


دنا پلاس توربو اتوماتیک هم که اواسط فروردین به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده بود در بازار خودرو یک میلیارد تومان قیمت خورد. قیمت این محصول نسبت به روز دوشنبه هم ۴۰ میلیون تومان پایین‌تر آمده است.


به گزارش ایرنا، پژو پارس هم که اواسط فروردین ۶۵۰ میلیون تومان را لمس کرده بود ۵۹۸ میلیون تومان قیمت خورد که نسبت به دیروز هم ۱۷ میلیون تومان پایین‌تر است. پژو ‌‌207i اتوماتیک هم یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان قیمت خورد که ۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته است. نسبت به اواسط فروردین هم قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان پایین آمده است. در بازار خودرو قیمت تارا اتوماتیک هم با ۵۰ میلیون تومان کاهش نسبت به دیروز به ۹۹۰ میلیون تومان رسید.


در بین محصولات سایپا هم بیشترین کاهش قیمت به شاهین مربوط است که ۱۱ میلیون تومان ارزان شد و ۶۸۶ میلیون تومان قیمت خورد. اواسط فروردین قیمت این خودرو به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده بود. ساینا و کوییک هم ۳ میلیون تومان ارزان شدند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه