شبکه‌های اجتماعی

خدمات میتسوبیشی در مرکز جدید آرتان موتور

با مشاوره مهندسان ژاپنی

در شرایطی شرکت‌های وارد کننده خودرو اجازه واردات ندارند، هلدینگ آرین سرمایه هفته گذشته یک مرکز خدمات پس از فروش دیگر افتتاح کرد. این نمایندگی که با نام آرتان موتور شناخته می‌شود، در جاده مخصوص کرج و در نزدیکی دفتر مرکزی گروه آرین سرمایه واقع شده است.
معاون اجرایی گروه آرین، کریس وارد در مراسم افتتاح این مرکز خدمات پس از فروش اعلام کرد: «صنعت خودروی ایران در حال گذراندن روزهای سختی است. ما نمی‌خواهیم نگرانی مشتری های خود را بیش‌تر کنیم و در زمینه خدمات پس از فروش، فعالیتی جدی خواهیم داشت. ما همچنان با میتسوبیشی ژاپن در ارتباط هستیم واین شرکت به خوبی از وضعیت موجود در بازار اتومبیل ایران آگاه است و در زمینه خدمات پس از فروش، شرکت آرین موتور را به خوبی پشتیبانی خواهد کرد.»
این صحبت‌های کریس وارد در حالی مطرح می‌شود که پیش از ممنوعیت واردات خودرو و خروج آمریکا از برجام زمزمه‌هایی از تولید خودروهای روز میتسوبیشی در ایران شنیده می‌شد. با این حال به نظر می‌رسد میتسوبیشی تمایل چندانی به ترک کامل بازار ایران ندارد و قصد دارد حضور خود را با پشتیبانی از محصولاتی که پیش‌تر فروخته در ایران حفظ کند.
مرکز خدمات پس از فروش جدید میتسوبیشی بالاترین سطح استاندارد را دارد و در آن با دقت به جزییات پرداخته می‌شود. در این تعمیرگاه سرمایه گذاری زیادی انجام شده و خدمات خوبی را ارائه خواهد داد.
بر اساس اعلام کریس وارد، آرین موتور با حفظ ارتباط خود با مدیران و مهندسان میتسوبیشی ژاپن سعی دارد کیفیت خدمات دهی خود را حفظ کند. او از نگرانی مردم در مورد تامین قطعه‌های یدکی به دلیل قوانین تازه بانک مرکزی عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد آرین موتور به زودی فعالیت های لازم برای تامین قطعات خودروهای میتسوبیشی را آغاز کند و با ترخیص لوازم یدکی از گمرک خدمات پس از فروش این شرکت مانند گذشته ادامه یابد

نظر دهید


در همین زمینه