شبکه‌های اجتماعی

عرضه 3 محصول جدید از سوی مدیران خودرو در سال 1400  + نام مدل‌ها
اتومبیل فارسی - ام‌وی‌ام تیگو. 7 پرو

 تیگو 8، تیگو 7 پرو و...

 

 

اخیرا اخباری از شرکت مدیران خودرو شنیده می‌شود که بر اساس آن در سال 1400 محصولات جدیدی چون تیگو 8، تیگو 7 پرو، آریزو 6 پرو و برخی مدل‌های دیگر در کلاس خودروهای لوکس از سوی این فعال بخش خصوصی عرضه خواهد شد. برخی از این مدل‌های جدید به تکنولوزی و فناوری‌های روز چون موتور 1.6 TGDI، سیستم ADAS و کنترل صدا مجهز هستند.

 

از نمونه‌های بارز نسل جدید محصولات مدیران خودرو می‌توان به تیگو 8 اشاره کرد که در بازارهای روسیه و برزیل که بازارهایی آزاد و با رقابت بالا هستند مورد استقبال بسیار قرار گرفته است. این خودرو توانست در بازار برزیل با وجود خودروهایی چون مرسدس GLB و جیپ compass را پشت سر بگذارد و لقب بهترین شاسی بلند سال را توسط رسانه‌های برزیل از آن خود کند همچنین در سایر بازارها جوایز بسیاری را نیز کسب کرده است.


شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین شرکت بزرگ خودروسازی کشور در سال‌های اخیر همواره در بازار خودرو فعال بوده است و در حالی که تمام برندهای وارداتی، خودروهای مونتاژی و بسیاری از برندهای چینی بازار ایران را ترک کرده‌اند، شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا با ارائه محصولات جدید و تکنولوژی روز راه خود را با قدرت بیشتر ادامه دهد.

در طول نزدیک به 2 دهه از فعالیت این شرکت همواره محصولات با کیفیت چون تیگو 7، آریزو6، ایکس 55 و.... را به بازار کشور عرضه کرده است.

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه