شبکه‌های اجتماعی

افزایش 10 تا 20 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار در دو روز اخیر + فهرست قیمت جدید
اتومبیل فارسی - قیمت خودرو در بازار

افزایش 10 تا 20 میلیون تومانی قیمت برخی خودروها

روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو که از هفته پیش آغاز شده، همچنان با شیب تندی ادامه دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی به نقل از اقتصاد آنلاین، نگاهی به قیمت‌های خودرو نشان می‌دهد که بازار همچنان در مدار افزایشی است و این روند تا جایی پیش رفته که بررسی‌ها نشان می‌دهد بهای انواع خودرو طی دیروز تا امروز بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

بر این اساس مطابق با آخرین تغییرات قیمت‌ها در بازار روز ۱۶ شهریور ماه، قیمت سایپا 111 به ۱۰۵ میلیون تومان، سایپا 131 به ۹۵میلیون و سایپا 132 به ۹۶ میلیون تومان صعود کرد. همچنین قیمت سایپا تیبا به ۱۱۳ میلیون، سایپا تیبا ۲ به ۱۲۴ میلیون و سایپا ساینا به ۱۲۵ میلیون تومان رسید. در ادامه این افزایش قیمت، .سایپا کوییک‌ دستی ۱۳۸ میلیون و کوییک R ۱۴۳ میلیون تومان تعیین قیمت شد.


با تحویلات اخیر، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش 4 میلیونی به ۱۸۲ میلیون، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۲۲۰ میلیون و پژو۲۰۶ صندوق‌دار به ۲۱۵ میلیون تومان رسید. لازم به ذکر است که قیمت پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس ۱۶۶میلیون، پژو پارس سال ۱۹۳میلیون و ایکو سمند ال‌ایکس ۱۷۰میلیون، پژو 207i دستی ۲۵۶ میلیون و مدل اتوماتیک این خودرو ۳۷۵ میلیون تومان در بازار آزاد تعیین شد. مشتریان ایکو رانا نیز می‌توانند این خودرو را با قیمت ۱۸۳ میلیون، ایکو دنا را ۲۴۷ میلیون و ایکو دنا پلاس را ۲۸۴ میلیون تومان در بازار آزاد خریداری کنند.

همچنین قیمت کیا سراتو 2000 مونتاژ سایپا نیز به ۷۸۰ میلیون و پژو ۲۰۰۸ به حدود ۷۹۲ میلیون تومان رسید.

{gallery}2710{/gallery}

نظر دهید


در همین زمینه