شبکه‌های اجتماعی

سدان جدید کرمان موتور با نام KMC J7 سه شنبه رونمایی می‌شود
اتومبیل فارسی - KMC J7

قدرتمندترین سدان ایران آماده ورود بازار


شرکت کرمان موتور سه شنبه، چهارم مرداد ماه به صورت رسمی از سدان جدید خود رونمایی خواهد کرد. این خودروی سدان که استایل بدنه آن به خودروهای کوپه شباهت دارد، با نام کی‌ام‌سی J7 در بازار ایران عرضه خواهد شد. خودرویی که از نظر ویژگی‌های فنی و استایل بدنه، محصولی پیشرو در بازار ایران به شمار می‌رود.


نکته مهم در مورد KMC J7 این است که نخستین محصولی خواهد بود که به نشان جدید کرمان موتور مزین خواهد شد. این تغییر لوگو به نوعی آغازگر فصلی جدید از فعالیت‌ شرکت کرمان موتور محسوب می‌شود. لوگوی جدید کرمان موتور با حفظ الگوی نشان قبلی، به نوعی حرف K (شروع نام کرمان موتور) را به نمایش می‌گذارد و مطابق با ترند این روزهای تغییر لوگو در شرکت‌های خودروسازی، از فرم تخت در آن استفاده شده است.

 

AutomobileFarsi KMC J7 1


کی‌ام‌سی J7، از نظر طراحی در دسته خودروهای فست‌بک قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی این خودرو، فرم و شیب سقف آن است و به نوعی می‌توان آن را تلفیقی از یک سدان راحت و یک کوپه هیجان‌انگیز دانست. با کاهش استقبال بازارهای جهانی از خودروهای سدان و گرایش بیش‌تر مشتری‌ها به خودروهای کراس‌اوور، این تلفیق راهکاری بوده که خودروسازان بزرگ به آن روی آورده و توانسته‌اند خودروهای سدان را همچنان در کورس رقابت نگه‌دارند.


کی‌ام‌سی J7 با مجهز شدن به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و توان تولید ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور، به قوی‌ترین سدان بازار ایران تبدیل خواد شد. این قوای محرکه به KMC J7 اجازه می‌دهد در کم‌تر از 8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.


کرمان موتور این خودرو را روز سه شنبه به صورت رسمی رونمایی و عرضه آن را از نیمه دوم سال آغاز می‌کند.

 

نظر دهید