شبکه‌های اجتماعی

شرکت کارمانیا پیست اختصاصی خود را افتتاح کرد

با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه

شرکت خودروسازی کارمانیا، تولید کننده محصولات بی‌وای‌دی پیست تست اختصاصی خودروهای خود را هفته گذشته افتتاح کرد. این پیست در کنار شوروم مرکزی کارمانیا در جاده مخصوص کرج واقع شده و مشتریان BYD به زودی می‌توانند خودروهای این شرکت را پیش از خرید آزمایش کنند.
تب آزمایش خودروها پیش از خرید چند سالی است که در ایران بالا گرفته و این اتفاق متاثر همین شیوه فروش محصول در دیگر کشور ها است. پیست تست خودروهای کارمانیا به گونه‌ای طراحی شده که در آن می‌توان خودرو را در شرایط گوناگون بررسی کرد. مسیرهای مستقیم و مارپیچ برای بررسی شتابگیری، ترمزگیری و قدرت فرمان‌پذیری و همچنین قسمتی با دست‌اندازهای با اندازه گوناگون برای بررسی دقت مونتاژ و صداهای اضافی کابین ایجاد شده است.
شرکت خودروسازی کارمانیا در همین روز امکان تجربه رانندگی با بی‌وای‌دی S7 برای خبرنگارها را نیز فراهم آورده بود. این خودرو از یک پیشرانه 2 لیتری توربو با توان 203 اسب بخار استفاده می‌کند و بیشینه گشتاور آن به 320 نیوتن‌متر می رسد. یک جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه نیز وظیفه انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. این خودرو در عبور از مسیر پر دست‌انداز بسیار خوب ظاهر شد و هیچ گونه صدای اضافی ناشی از برخورد قطعه‌های درون کابین به یکدیگر شنیده نمی‌شد. مانور پذیری در مسیر مارپیچ نیز عملکردی قابل قبول دارد. بی‌وای‌دی S7 در شتاب‌گیری نیز خودرویی قابل قبول است، هر چند شروع حرکت با آن با کمی کندی همراه است.
کارمانیا در حاشیه مراسم افتتاح پیست از دو مهمان ویژ] نیز دعوت کرده بود. خانم هونگ یان یانگ، مشتری چینی خودروسازی کارمانیا که چند سال است در ایران زندگی می‌کند و به دلیل اعتماد به خودروسازهای کشورش، در ایران نیز اقدام به خرید خودرو از آن‌ها کرده است. او که مشتری شاسی بلند جدید کارمانیا است، با اشاره به این که بی‌وای‌دی خدمات خوبی را در چین ارائه می‌دهد، می‌گوید کارمانیا نیز توانسته با ارائه خدمات خوب اطمینان او را جلب کند.
دومن مهمان کارمانیا نیز از مشتری‌های مدل S6 است. او به عنوان نخستین فردی که در ایران با بی‌وای‌دی بیش از 100.000 کیلومتر پیموده است و خودروی او با افت کیفی و ایراد فنی همراه نبوده است. کارمانیا برای قدردانی از این مشتری سرویس رایکان 14میلیون ریالی به او هدیه کرده است.

نظر دهید


در همین زمینه